2012. október 30., kedd

A megszokott sminkek pótlása

Otthon megszoktam, hogy van az Ó utca, és ha kell valami új Paris Berlin ecset, vagy elfogyott a műszempilla ragasztó, az alapozó, a korrektor, a szemhéj bázis, akkor elmentem / elment nekem valaki más, és lett pótlás.
Na, itt kicsit más a helyzet. Online kerestem Ó utca jellegű boltot, de sajnos nem találtam hasonlót eddig. (vagy nem szabad a megszokott márkákhoz ragaszkodnom)
Az első bolt, amit találtam a ScreenFace. Itt találtam Duo átlátszó műszempilla ragasztót, és BenNye ecset tisztítót. Sajnos sminktisztító kendőt nem találtam sehol, itt sem. :( Ez a cég főleg a ScreenFace termékeket forgalmazza, és amit nem gyárt a saját márka, abból van egy két másik márkás dolog. Szerencsére a műszempilla ragasztó és az ecset tisztító pont ilyen. Paris Berlin, Kryolan nem kapható. 4 fontért szállítanak ki, ha beírom az irányító számunkat.
A második bolt a Love-makeup. Itt már jóval több márka van, Paris Berlinből, Kryolanból és Ben Nye-ból is vannak termékek. Sajnos ecsetek nincsenek, és Duo műszempilla ragasztó is csak szettben van műszempillával együtt. Ha a Paris Berlin alapozóm elfogyna, itt sem tudnám pótolni. Van egy speciális ecset tisztító márka, és annak van tisztító szettje, a BenNye tisztítóit sem lehet itt kapni. Van azonban Lime Crime, lehet kapni BB krémet is, és még rengeteg számomra ismeretlen márka. 50 font feletti vásárlás esetén ingyen postát ígérnek.
A harmadik találatom a Back Stage Shop. Nem kifejezetten sminkbolt. Van itt minden, lámpa, felszerelés, és van sminkes részleg is. Itt a legnagyobb a Paris Berlin felhozatal, bár az ecset kínálatuk siralmas, itt is inkább más ecset márkák vannak. Viszont van alapozó és szivacs is! Ecsettisztító csak valami 100 ml-s no name van. Duo szempilla ragasztó van, de 12 fontért kicsit sokallom. Mivel nem valami felhasználó barát a felületük, ezért csak annyit tudtam meg első körben a szállításról, hogy jön amikor jön, nem vállalnak érte felelősséget... Szerencsére nem fogyott ki az alapozóm, így ezzel egyelőre nem foglalkozom. :)
Összességében egészen lehangoló a helyzet. Most érzem azt, hogy az Ó utcai bolt egy kincs. Vagy váltanom kell márkákat, de az az igazság, hogy annyira beváltak ezek a dolgok, hogy annyira nem akaródzik váltani...

2 megjegyzés:

  1. Postázzak ki Neked? Ill. megy nov végén ismerős (asszem Londonba?), lehet, hogy meg tudom kérni hogy vigyen neked. :)

    VálaszTörlés
  2. ha szükséged van valamire az ó utcából, szólj csak nyugodtan :)))

    VálaszTörlés