2012. október 25., csütörtök

Boots ajándékok

Már amióta itt vagyunk keresek valami krémet az érzékeny, meggyötört, csúnya bőrömre. Ilyen rossz állapotban már régen volt, és Apa azt mondta kapok tőle krémeket, csak találjam meg. Na, nem találtam. Egy este valószínűleg már elege lett belőlem, és mondta hogy nézzem meg a Boots honlapján, és egészen véletlenül ahogy mutogatta nekem a lehetőségeket rákattintott az Elizabeth Arden krémekre. Elizabeth Arden-nel igazi múltam van. Amikor 17-18 éves lehettem, beleszerettem a barátnőm parfümjébe, ami a Green Tea volt. Ezután egy szülinapomkor kaptam a bátyámtól egy csomó pénzt, és szinte azonnal egyértelmű volt hogy veszek egy 100 ml-es parfümöt belőle. Majd később olyan szinten csömöröm lett tőle, hogy az alig használt üveget odaajándékoztam a barátnőmnek, mondván, hogy ez mégsem az én illatom. Igazából csak neki akartam örömet szerezni akkor azt hiszem...(és azóta is titkos szerelmi szálak fűznek a márkához)
Minden esetre megtaláltam a krémeket némi segítséggel, és 3 éjszaka használtam eddig, és megdöbbentően szép a bőröm. A fene sem érti ezt. :) Mivel kuponoztunk is, így pótolhattam a kifogyott barna szempilla spirálomat, és találtam egy csudaszép top coatot is!
 Ez a szokásos 02-es Lancome barna. Szeretem:
 Csudaszép 019-es Hypnose Drama Lila spirál arany csillámokkal. Gyönyörű. Ez 2011-es tavaszi kiadás, aggódtam is, hogy majd ki lesz bontva, vagy beszáradva vagy valami, de én bontottam ki először, és szép krémes állaga van.
 A krémek. Amiért nagyon mérges voltam, hogy amikor este én összeszedtem, akkor 3-at vesz, kettőt fizet akció volt, és másnap, amikor ki lett fizetve már csak a kettőt vesz, és kap extra 750 pontot akció volt... :/
 A híres 8 hour termék egyedi, New York Beauty limitált szériás kiszerelésben:
 Nagyon szép a tégely:

 Az illata iszonyat brutális. Szerintem olyan szaga van, mint a főzős gyantának, amivel kiskoromban anyukám gyantázta a lábát, Apa szerint olyan, mint amit megeszünk, de nem tudta jobban definiálni. :) Minden esetre ez egy nagyon intenzív regeneráló krém, télre tökéletes, és nem csak arcra, de kézre, kiszáradt könyökre is alkalmazható.
 Összetevők:
A Visible Difference hidratálók üzenete:
 Eddig éjszakánként csak ezt a krémet használtam, és látványosan szebb a bőröm. Könnyed, lágy, gyorsan beszívódó krém, és eddig semmi allergiás reakció. Jipííí!
 A szérum, amit még nem használtam, de este letesztelem a hidratálóm alá:
 A szérum csudakupakja:


 Végül a teljes csomagom:
 A szérum tájékoztatójában találtam rá erre a báziskrémre, amiben végre van A vitamin. Már hónapok óta keresek A vitaminos krémet,és erre tessék itt van. Reggel kell a hidratáló után használni, és több review is 5 csillagot adott neki különböző fórumokon, szóval ha elfogynak a primer krémeim, akkor ezt is ki fogom próbálni. Elizabeth Arden Visible Difference Good Morning Retexturizing Primer:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése