2012. október 2., kedd

Egy új szín beépítése

Egy teljesen új szín beépítése a gardróbodba nem éppen egyszerű. Főleg ha olyan színről beszélünk, ami egyik szoknyádban vagy ruhádban sem szerepel. Ugyanakkor ha már hónapok óta folyamatosan felbukkan a kis agyadban, hogy milyen jó is lenne hordani lolitában is, akkor azért érdemes elgondolkodni a fokozatos gardrób módosításon. Nekem ez a szín most a barna.
Azt hiszem az utolsó lökést egy nagyon jó árú és állapotú barna teaparty cipő adta. Amit végül nem nyertem meg, de amíg a licitelés tartott, addig szuperül belezúgtam mindenféle barnás kiegészítőbe, ruhába.
Ruhát illetőleg elég kemény elvárásaim voltak:
1. A barnán kívül legyen benne a gardróbom három alapszínéből legalább kettő: rózsaszín, fekete, fehér.
2. Tudjam a fekete pöttyös kabátommal és a fehér csizmámmal is koordinálni.
3. Ha nem nyerem meg a barna cipőt(így is lett), akkor tudjam más cipőimmel is koordinálni.
4. Meglévő zokniaim közül legalább kettővel tudjam koordinálni, és a blúzaim közül is legalább kettővel.
5. Tökéletesen tetszen a print.
6. Tudjam casual lolinak is koordinálni. (akár egy barna garbóval)
Azt hittem nem lesz nyertes, de aztán megtaláltam az igazit:
A Melty nekem mindig is tetszett, de sosem jutott el a wishlist-ig. Azt hiszem minden feltételemet teljesíti, és remélem jó állapotban fog megérkezni hozzám. Finnországból jön. :)
Mbokon licitálok egy hozzá illő zoknira, de nem biztos hogy összejön:
Majd még próbálok ilyen zoknit venni feketében, azzal lenne a legütősebb, de egyelőre örülök ennek is.. :D
Nézegettem AP-n pár cuki kiegészítőt, ami menne hozzá, de még csak nézegetem... :)

 Ez a cutsew menne a MSC szoknyámhoz is...
 Otome masni:

3 megjegyzés:

  1. a masni cuki:)

    http://beautyandfashion-makeup.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  2. Színek gyűjtése, kedvenc elfoglaltságom :D
    Az a cutsew nekem is nagyon nagyon tetszik! <3

    VálaszTörlés
  3. Kíváncsi leszek a Meltyre :)

    VálaszTörlés