2012. október 17., szerda

Kérdezz-felelek válaszaim

Moon Angel blogján mindig van kérdezz felelek, amire mindig olyan szívesen válaszolnék, de eddig nem volt időm rá, utána meg elfelejtettem.
Ma viszont válaszolni fogok itt, és egy korábbi posztjára is, mert az engem is érdekel nagyon. :)
Ha van kedvetek, kérlek Ti is válaszoljatok a kérdésekre!

1. Milyen a bőrtípusod?
2. Jellemezd az öltözködési stílusod egy szóval!
3. Mi az ami jókedvre derít ősszel?
4. Mi az a dekorkozmetikai termék, ami leginkább magabiztossá tesz?
5. Milyen márkájú alapozót használsz?
6. Milyen színű lakkal tudnád jellemezni a személyiséged? (köröm?)
7. Mit tartasz a legnagyobb smink-bakinak?
8. Ha elmész otthonról mennyi idő alatt készülsz el?

válaszaim:

1. Vegyes, vízhiányos, érzékeny
2. Kétféle (Superdry meg az ÉPÍ)
3. Kb semmi. Amúgy meg a barátaim, a szeretteim, az ünnepek, a készülődés valaki érkezésére (vagy mondjuk a hyperjapanra), a gyerekekkel egy kellemes séta a játszótérre vagy a parkba, és most én is várom a halloween-t.. :)
4. korrektor, alapozó
5. BenNye, ParisBerlin, BB krém (attól függ milyen alkalom, mennyi időm van sminkelni)
6. Pfff. Mivel ikrek a csillagjegyem, így kettőt választok, mert nem tudok dönteni. Az egyik az OPI Vintage Minnie Mouse kollekció Nothin' Mousie 'Bout It darabja, a másik az OPI NYC ballet kollekció Don't Touch my Tutu darabja. :) Imádom mindkettőt.
7. Ha az arc alapozó elüt a nyaktól... (én is csináltam már...)
8. Attól függ gyerekekkel kb. 10 perc, lolitában kb 1,5 óra. :)

1 megjegyzés: