2012. október 19., péntek

Loliták és BJD-k

Megmondom őszintén évekkel korábban olvastam a BJD-kről (kb. 18-19 évesen az első cikket az ELLE magazinban olvastam), mint a lolitáról. Szépek voltak, gyűjtöttem képeket, de tisztában voltam az anyagi lehetőségeimmel is. Amikor a lolitával megismerkedtem már más anyagi hátterem volt, ugyanakkor szerintem a valódi BJD gyűjtés drágább sport mint a lolita gardrób építése.
Volt többször is, hogy megkérdeztek engem CON-on, hogy van-e BJD-m, és furcsának tartottam, hogy mások miért várják el sokszor egy lolitától, hogy BJD-je legyen.
Eddig egy lolita ismerősömnek volt igazi BJD-je, Nonának. Nekem viszont a kisebb, YO-SD méretű BJD-k jönnek be. Ezek 27-21 cm magasak, szóval még nem olyan brutál nagyok.
Mivel én magam szeretnék később babákat csinálni, így mindenképpen kell vennem egy eredeti BJD-t, ami alapján elindulhatok a tanulásban. Sokat nézegettem a Cherishdoll-os Faith típusú babákat, de végül a BlueFairy-s Leila nyert. Nagyon szép szerintem, és ha én csinálnám még szebb lenne. :D (jobb érzés inkább)



1 megjegyzés:

  1. Meg fogod rendelni? (Úgyis iszonyú hosszú a várakozási idő, ahogy hallom, nem ritkán 3 hónap, de néha fél év is...)

    Nagyon bájos ez a kislány, és szerintem nagyon jó lenne mintának későbbi babákhoz! Mondjuk a YoSD-nek talán az anyagköltsége viszonylag alacsonyabb...

    "Sima" 1/6-os babákon gondolkoztál?

    VálaszTörlés