2012. október 27., szombat

Mai napunk

Ma megint szabad délelőttöm volt. Már péntek este listát írtam, hogy hol mit akarok nézni. Megvettem a gyerekeim karácsonyi ajándékát, vettem egy kis karácsonyi dekorációt, és az édesburgonyás ebédhez vettem hozzávalókat. Átlagos szombati Anyás vásárlás. :D
Az ebéd Héjában sült édesburgonya makrélás sajtkrémmel: (eredeti recept a címre kattintva)
Én kicsit másképpen készítettem, nem volt a M&S-ben füstölt makréla, én olajos makréla konzervet vettem, és annak az olaját használtam fel, illetve még egy nagyon pici tejszínt is raktam bele, mert kevésnek éreztem a krémsajtot.
Nagyon finom lett az ebéd, és ezt a halas krémet ajánlom friss kiflihez is szendvicsnek! Nyami :)
Jöjjenek a karácsonyfa díszek:
Rapunzel fogyott el a leghamarabb a hercegnős díszek közül, Ő volt az utolsó előtti, míg a többiekből még bőven volt.
 Sünike, mert én egy süni vagyok igazából:

 Rénszarvasok. A két üresre majd a mi nevünket írom fel, Boginak találtam Sofia-sat, Tominak is találtam szerencsére, ééés Nanának is találtam! :D
 Vettem cuki cukortartót, és a pirospaprikának is tökéletes dobozt:
 Ebéd utáni teánkat is lefotóztam:
Most pedig X faktor USA megy a tv-ben, Bogi kalimpál a játszószőnyegen, Tomi fent játszik a szobájában, Apa bealudt a kanapén, szóval családi idill.. :D Remélem nektek is jól telik a hétvége, és pihentek!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szemgazmikus az az ebéd...*o* csorog a nyálam...
    Aranyhaj meg Aranyhaj, hát mást nem is mondhatok, hehhe... :P
    A cukortartód meg valami zseniális!

    VálaszTörlés