2012. október 15., hétfő

Nagy dilemmák

Délelőtti nyugalom. Tomi mesét néz, közben eszi a gabonapelyhet, Bogi nevetgélve játszik a játszószőnyegen, én kávézok. Ilyenkor van időm eltöprengeni az élet nagy problémáin. Mai óriási problémám, hogy Mit vegyek fel a HyperJapan-ra?? Ez nagy gond. :) (Nagyobb se legyen.)
November 24-re vettem jegyet, ráadásul elvileg olyat amivel gyorsabban beengednek... remélem sikerül gyorsan bejutnom, persze mindenről be fogok utólag számolni itt a blogon. Csak ne hagyjam otthon a fényképezőgépemet... :)
Az ok, amiért megyek HyperJapanra: http://www.hyperjapan.co.uk/whats-on/fashion/marble-collection.html
Meg az egész rendezvény maga, de szombaton délután 5kor lesz a japán utcai divat bemutató, elvileg PamyuPamyu Kyary-stul... nagyon nagy dolog lenne egy fotó... szóval ehhez mérten kellene öltöznöm. :/
Mit vegyek fel??? TASUKETEE!! :D

7 megjegyzés:

  1. hmmm, melti csoki a sötétbarna parókával? :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is jó alkalom lenne felavatni a melty csokit :)

    VálaszTörlés
  3. Melty, de valami nagyon fun, nagyon világos/színes parókával! Mert az Gigis! :3

    VálaszTörlés
  4. Szerintem legyel nagyon on magad es keruld a szokasos semakat. Itt a lolik ( persze egy ket kivetellel) nagyon kommerszek. Ugyanolyanok, semmi egyedi nincs rajtuk.
    Neked baromi jo stilusod van es ezt nagyon tudod koordinalni, szoval mindenkeppen valami nagyon Gigiset vegyel fel. :)

    A foto miatt ne aggodj, majd letamadok es fotozlak mindenkivel akivel csak szeretned, ahol csak szeretned :D

    Ha pedig ki akarsz tunni... itt 95 szazalekban sweet lolik az emberkek :)

    VálaszTörlés
  5. A meltyn én is gondolkoztam... csak melyik blúzzal, cipővel, parókával...
    Ibu: már csak természetesebb hajaim vannak, az utolsó színeset most vette meg tőlem a Sugi. :)
    Ariii: Jó, írok FB-on, hogy akkor találkozzunk! :) Én már vettem jegyet online szombatra! Ha addig megjön lehet a MaryMagdalene parfümös ruhát veszem fel, és mondjuk a lilát koordinálom barnával, hoyg ütős legyen... hjaj nem tudom :P

    VálaszTörlés
  6. Aww dekár, pedig a nagy színes pareszokról mindig te jutsz eszembe...:( <3

    VálaszTörlés
  7. Ha addig meglesz, a Perfume Bottle. Az a legdrágább ruha ami mostanában létezik, vágj fel vele, hogy neked van! :D Essen ki az angolok szeme!

    VálaszTörlés