2012. október 27., szombat

Offbrand cuccok angol módra

Megmondom őszintén a Topshop nekem egészen nagy csalódás volt. Egyetlen dolgot találtam, ami érdekel, és azt sem a boltban, csak online.
 100% bőr, nagyon mutatós kis félkesztyű.
 A Topshop más márkákat is árul, így találtam rá az Annie Greenabelle márkára, ami egészen lolitás vonalakkal képes dolgozni néha. :) A kabát amúgy szél és vízálló.


A Hush Puppies cipőmárka nagyon szép kis kerek orrú cipőket készít:
 Ez a Freya nevű cipőjük kifejezetten tetszik, de a fekete cipőtől  félek, mert lakk. :/ Olyan jó lenne ha lenne más színben is tavasszal.
 Ez a fazon a Lolita nevű cipőjük, a boltban én bőr masnival láttam, de a honlapon más a masnija:
 Két színben kapható idén télen.

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek ezek a cipők, különösen a "lolita" fazonú tetszik! *-*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép az a kabát! :) Meg úgy minden :)

    VálaszTörlés