2012. október 14., vasárnap

Október, shopping, cipők, fények

Tegnap reggel elmentem a Market-ba, hogy vegyek ebédhez való alapanyagokat. Ahogy betoppantam a csarnokba, rögtön rájöttem, hogy az angol Market nem a Fehérvári úti piacot jelenti. :) Tele volt régiségeket áruló angolokkal, kínai jellegű pultokkal. A leghátsó részén találtam egyetlen egy zöldségest, és egy gyümölcsöst. Aztán kérdeztem az eladó nénit, hogy hol tudok venni csirkehúst. Mutatta, oda bementem, na ott sem volt kaja, inkább mindenféle szar. Ami szem szájnak ingere, mondjuk vettem egy üvegtálat 2 fontért, ami jó vétel, és ennek segítségével tudtam palacsintát csinálni, de azért eléggé lehangoló volt, hogy igazából semmit nem tudok, mit hol kell venni. :P El is csúsztam az idővel, de szerencsére Apa itthon jól tartotta a frontot. Igazából ez volt az első  megmozdulásom, amikor senki nem volt velem. Érdekes volt.
A BHS-ben kerestem Nursing Top-ot, azt nem találtam ugyan, de vettem egy csere törülközőt a lenti mosdóba, törülköző akció volt, meg vettem a kis szobámba két díszítő elemet, és idén októberben is támogattam a mellrák megelőző ligát (ha ez a neve).

A két Katy Perry műszempillát a Topshop-ban vettem, és blogos give awayt fogok csinálni a héten. Saját cuccokat teszek bele, de akartam valami angolos kedvességet is belerakni a csomagokba. :)
Este végre lefotóztam a MC koordimat (előző poszt), és elővettem a cipőket is, hogy egyben lássam mim van, és hova akarok jutni...
Ennyi cipőm van, plusz a fehér csizmám. Szépek. :) Arra jutottam, hogy kéne csinálni gardrób posztot. :)
Ezt a babarózsa égősort még két hónapja kaptam ajándékba, de csak most jutottunk el oda, hogy kipróbáljuk. Csak azt nem tudom hova tegyem. :)

5 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  2. De szépek a cipők! <3 Bizony, gardrób poszt bármikor jöhet!! :D

    VálaszTörlés
  3. Ezt az égő sort én a lányod szobájába tenném:)

    VálaszTörlés
  4. Ibu bocsi! :P
    Igen, én is imádom a cipőket!
    Xixin: Még nincs a lányomnak szobája sajnos, de minden cukiságomat idővel neki fogom adni. :)

    VálaszTörlés