2012. október 17., szerda

Öreg lettél Wishlist

Igen, válságban vagyok megint. Sajnos nem tudtam eldönteni hogy képes vagyok-e kiírtani a sweet cuccaim 80%-át, vagy csak kevesebbet, mert én még mindig szeretem az OTT sweet-et, ugyanakkor látom magam két gyerekkel, közeleg a 30, szóval mit képzelek én?
Úgyhogy itt van pár visszafogott darab, amik nagyon tetszenek, de lehet ezekhez is kitűznék egy 6% dokidoki masnit, tudja fene.. :D (sorry)
IW round collar ribbon dress barnában:

 MM erotic doll JSK Milky Menta színben, de maga ez a fazon (elegáns kantáros szoknya) nagyon tetszik, nem kell hogy konkrétan ez a ruha legyen...
 MM parfümös JSK lilában:


 Aatp Kuragehime szoknya:

2 megjegyzés:

  1. A barna az nagyon nyanyis... Gyönyörű, de olyan... hát. Nem tudom rajtad elképzelni, na.
    A menta a favorit az itt felsoroltak közül, egyszerűen tökéletes, és ez a szín~<3 hjajj!
    A lila az nagyon Te. És főleg hogy most keresed a barnát, szerintem tökéletes választás! :3
    A fekete szoki nekem kicsit túl. Fekete. És egyszerű. De gondolom ez volt a szempont benne. :D

    VálaszTörlés
  2. Az a menta NAGYON tetszik!!!! Gyönyörűen állna rajtad! :)

    Amúgy ne add el az OTT Sweet cuccaidat sem. Legalábbis azt, amit nem tudnál visszavenni. Jó lesz az még! :) Majd együtt letagadunk pár évet :D

    VálaszTörlés