2012. november 5., hétfő

11.03. Londoni kirándulás / Victoria's Secret

Szombaton volt a második alkalom, hogy Londonba utaztunk. Most az Oxford circus - New Bond Street területen sétáltunk, az Oxford street-i John Lewis-ban etettem meg Bogit, meg ott is ebédeltünk visszafelé.
A New Bond Street-en számomra a legnagyobb látványosság természetesen a Victoria's Secret volt:









 A New Bond street-i üzletnek 4 szintje van. Az utcáról a földszintre érkezünk, ez alatt van egy alsó szint, és fent 2 emelet. A földszinti részen majdnem kiakadtam, mert olyan rikító műszálas szarokat én már régen láttam.
 Az alsó szinten található a PINK szekció: (itt látványosan magas a pamut % aránya...)
 Tomi jön lefelé:
 Sokszor itt sem tudtam eldönteni, hogy iszonyatosan gagyik a cuccok, vagy cukik...
 Rengeteg saját márkás kence:

A Pénztár mögötti képernyő:

 Pénztár mögötti kutya:
 Ez már az első emelet, újra Victoria"s Secret:
 Ez nagyon tetszett:
 Ott a Tomi:
 Parfüm, testápoló, testpermet:
 Szerzemények:
 Puszi:
  Még mindig az első emelet:
Második emelet, ahol mosdó van, sok VS-es kép, fotelek:
 ééés az Angel suite, gondolom itt kozmetikai kezeléseket lehet igénybe venni:
 Az az utca a New Bond street-i Hugo Boss üzlet mellől nyílik, és annyira hangulatos, hogy muszáj volt lefotóznom:
 Bogikát megkaptam hazafelé, így Apa hozta a nyakában a Tomit:
 A szerzemények: 5 PINK bugyi 20 fontért, és egy mini VS csomag, hogy legyen két fajta táskám is... na jó nem azért, ki akarom próbálni ezt a fajta bugyit is... és végre kidobtam a régi sokéves, ilyen-olyan alsókat, amiket igen megviseltek az évek. :)
 Ez egy kis kompakt tükör, mágnessel záródik....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése