2012. november 12., hétfő

11.12. A nap amikor a meg nem érkező csomagok megérkeztek

Csöngettek, éppen a férjemberem karácsonyi ajándékát vártam. A ruhámat már nem, azt már eltemettem. Átadott a postás egy furcsa csomagot. Egy átlagos csomagot, és akkor még nem tudtam mi az a furcsa benne, pár perc múlva rájöttem...
 Ennél jobb képet nem tudtam készíteni a feladóvevényről:
 Itt csak meg akartam mutatni hogy tele van sérülésekkel, amikor egyszer csak elkezdett mállani az egész csomag....
 és mállott...
 és ömlött a sok levél mócsing...
 Kb hozzá se kellett nyúlnom, csak jött szét a cucc.
 A tegnap porszívózott szőnyeg. Szóval a furcsa érzés ami a kézhez vételkor volt az a nedvesség volt. Az egész boríték szét volt ázva, és a ruha is tiszta kosz, víz és büdös volt hála az eladó gondos csomagolásának. Komolyan Amerikában nem adnak ingyen zacskót valamelyik boltban?
 A négyszer átporszívózott szőnyegre kiterítettem a ruhát közelebbi mustrára, közben a ruhát is porszívózni kellett:
 Mindenhol ott volt a levél maradványa:


 A minta elég szarul lett kitalálva, állítólag ez a hiba csak a JSK-t és a szoknyát érinti, az OP-t meg tudták normálisan varrni:

 Hátul nem találtam szakadást:
 A szoknya része is szépen el volt endizve:
 Egyedül a felső rész nincs eldolgozva, de itt a bélés védi végül is, szóval annyira nem gáz, persze ennyi pénzért igen, ha hamarabb tudom soha nem veszem meg, főleg ha azt tudom hogy a postázással ennyi bajom lesz.

 A csipke rész is szép:

 Hála a Jóistennek szimmetrikus az eleje is:
Gombok közül a legalsó láthatóan eláll:
 A legalsó gomb közelebbről:
 Kis lyukacska a *uzidrága ruhán:
 Ezt kaptam hozzá (amikor megvettem még azt hittem eredeti zacskójában fogom megkapni):
 A print gyönyörű, és vízálló :D
 Bónusz fektetett kép a ruhához vett IW zoknival és fejpánttal (az IW zoknit jóval a ruha után vettem, és jóval a ruha előtt érkezett meg)
 Bónusz bónusz kép: Amikor kivettem a ruhát a vizes boríték hamvai közül, akkor ez volt alatta, szóval kaptam egy iszonyatosan felesleges, nehéz műanyag fekete (de japán húha) vállfát, amit remélem elvisz a szelektíves bácsi, mert én úgy kidobtam ezt a drága ajándékot mint a huzat: (ha valakinek kell szóljon elpostázom)
Összesítés: Ha legközelebb Amerikai eladótól rendelek, akkor nem egyszer hanem legalább ötször át fogom rágni a postázással kapcsolatos dolgokat. Az eladó a ruha leírásánál ezt szerepeltette:  It's brand new with tag and bag and everything else. (tehát zacskóra is számítottam) Október 10-én fizettem ki a ruhát, és a 16 dolláros postaköltséget (nézzetek most rá a csomag postaköltséges sarkára). Külön kértem hogy tracking numberrel küldje a postát, és amikor megírta hogy 16 dollár, akkor külön kérdeztem rá hogy mennyi idő alatt fog ideérni a csomag. Azt írta 6-10 munkanap. Onnantól kezdve, hogy eltelt 10 munkanap az üzeneteimre két napnál hamarabb soha sem válaszolt, persze kedves volt, de én meg rohadt ideges. Ma, a feladástól számított 31. napon érkezett meg ez a vizes dzsuvás valami, amiben egy gyönyörű ruha van, amit vihetek újabb horror összegért a tisztítóba. Gigasz*pás volt ez az elmúlt hónap, és csalódott vagyok. Igazából emiatt még a ruhának sem tudok örülni önfeledten. Remélem a Hyperjapan majd kárpótol.

5 megjegyzés:

  1. Ez az az eladó lány volt, akiről érdeklődtél Elynél?

    VálaszTörlés
  2. Ez mennyire durva már...O.o
    Negatív feedbacket neki!!! >.<

    VálaszTörlés
  3. Most mondhatnám, hogy "dejó, végülis megjött a ruha és de csudi-mudi-jó", de ez..... ez basszus több mint fölháborító =/
    Remélem szépen le lehet majd róla tisztítani a beleszáradt papírgalacsinokat.

    VálaszTörlés
  4. Úúúúúúúúúúristen. Ez de gáz. Pedig 17ezer zacskót adnak a walmartban (ki is röhögtek, amikor egyszer felvetettem, hogy de hát nekem van saját kis zacskóm), mi még az utazásnál is kettőbe nyomtuk a ruháinkat is, hogy a bőröndben ne legyen baja, nemhogy ha postáz valamit az ember! Nagyon sajnálom, hogy ajánlottam, egyáltalán nem számítottam rá, hogy ilyen lesz, ez rém ciki :(

    VálaszTörlés
  5. Te jó ég... Most az ilyen vagy nincs tisztában vele, hogy hogy bánnak a csomagokkal a szállitás során, vagy simán ostoba.

    VálaszTörlés