2012. november 20., kedd

A lolita ruha amire rá van írva a neved

Rengetegszer hangzott el ez a mondat a szánkból: "Ez az én ruhám/ez a nekem való/erre rá van írva hogy Gigi/Név helye!"
Legutóbb a Babynél a konpeitós szoknyánál éreztem ezt, de moosssst moooooost tényleg rá van írva a nevem.... tényleg.
A Gloria-Beautiful glassy saint Mary kollekció 2 JSK-ból, 1 OP-ből és egy szopknyából áll. Mindegyik fazont 1-1 szent asszonyról neveztek el. Négy színben jön ki a print, krémben, bordóban, sötétkékben és feketében.
A Tereza OP krém színben:
 A gallérja miatt nem szerettem belé, sajnos az anyaga agyon vékony műszálas, de maga a krém print nagyon  tetszik.
 Nézzétek ezt a masnit:
A krém print:
A két JSK Mary és Jeanne nevek alatt futnak, és akkor jöjjön Ágnes, azaz az Agnes skirt:
 Nem ebben a színben, krémben kérem.... a dereka pedig el se hiszitek, de 56-100 cm! Csodák pedig vannak, és a szent Ágnes hozta el nekem! :) (Wishlist)
 Az OP csipkéje mondjuk jobban tetszik, de hát ez van:

1 megjegyzés: