2012. november 14., szerda

Alaine érkezése

11.09-én érkezett két csomag...
 A szürkében a muffin sütőnk volt, de a dobozban valami egészen más...
 Izgultam nagyon.

 Persze fordítva bontottam ki, így a babám első érkezése mondhatjuk hogy pofára eséssel végződött, de igazából nem.. Gyorsan és finoman megfordítottam a dobozt.
 Angelesque-nek köszönhetem a Holy Factory első BJD múzsáját.
 Normális helyzetben a doboz:
 Ruha: (sajnos a sapkáját kihagyták a csomagból, pedig az érdekelt volna...)
 Cipő, ami még mindig az eredeti csomagolásában van... ugyanis a babám zokni mániás.
 Alaine. Tomi Elemnek hívja. :)


 Minden apró részlet számít:



 Szemek:
 Kapcsák, részletek:


 A pulóver szörnyen van megvarrva, feladtam rá, de pár kép után le is vettem, és eltettem...

 A barna masni is foszlik, azt is eltettem...
 De Alaine gyönyörű...
 Tomi mesét mond Elemnek, ami Tomikáról szól, amikor kicsi volt...
 Elem még az alap ruhájában:
Nemrég megérkezett a várva várt bugyogós szettje:
 Ráadásnak megkapta ajándékba az AP mini Lilikét, azóta is vele van éjjel nappal. :)

4 megjegyzés:

  1. Szia, Elem! :) Alig várom, hogy lássalak élőben! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia apróság! Remélem egyszer összefutunk majd... Nálunk is lakik egy ilyen kis törpike, ha van kedved, összebarátkozhattok. :D

    VálaszTörlés
  3. ha megadod a méreteit, akkor megpróbálhatok valamit varrni neki :)

    VálaszTörlés