2012. november 16., péntek

Az alkotás eszközei

Tegnap megjött az angol hobbi kellékes boltból a csomagom.
 Ez a ragasztó egy általános iskolai ragasztó, ami átlátszóra szárad. Még majd leellenőrzöm az összetételét, de elméletileg ez a tökéletes, és olcsó szempilla ragasztó.
 Ecsetek:
 Ez a pasztell ecset, amivel majd a bőrszín árnyalatait fogom felépíteni.
 4/0-ás részlet ecset:
 Vettem egy hegyezőt a ceruzáimnak  is:
 A csodás Schmincke pasztellek:

 Vettem két pár fehér sima pamut kesztyűt, hogy ne legyen zsíros, koszos miattam a baba felülete.
Egyelőre ennyi. Azért örülök, hogy nem csak azt a listát írom, hogy mi szükséges a baba készítéshez, hanem azt is, ami megvan már. :)

2 megjegyzés:

  1. Ezek a pasztellek gyönyörűek!! Ez egy egész szép kis komplett szett :)

    MSC majd érkezik a távolból, gondolom :) Abból sok kell :)

    VálaszTörlés
  2. húh, 4/0-ás ecset... :) Olyan nekem sem ártana... :)
    Tényleg szépek ezek a pasztelek... nem is gondoltam, hogy ezzel festik a BJD-k arcát...
    Inkább gondoltam akrilra...

    VálaszTörlés