2012. november 12., hétfő

Kezdeti lépések

Dühöng bennem a kreativitás utáni  vágy. Tominál is volt ilyen, és akkor kezdtem el gyurmázni, de most valami komolyabb lépésre készülök. Persze nem biztos hogy sikerülni fog, lehet belebukok, de meg kell próbálnom, mert ha nem teszem később csak siránkozhatok, hogy miért nem tettem.
Minden esetre múlt héten vettem a papír írószer boltban egy doboznyi bőr tónusú Derwent ceruzát, egy 5/0-ás ecsetet és egy radírt, amit majd megfaragok.
Rendeltem ezen kívül egy BJD készítő könyvet, ami ugyan japánul van, de letöltöttem hozzá az angol fordítását, így semmi gond nem lesz. :)
Rengeteg Youtube videót nézek, és próbálom beszívni ezt a rengeteg információt, minden tudás fent van a neten, csak meg kell találni, és idő kell hozzá hogy mindent elolvassak újra és újra.
 Az Amy & Tim-es füzetbe elkezdtem írni mikor mire költöttem ezzel kapcsolatban, így ha elkészülnek az első babáim, tudjam hogy mennyibe is fájt, és lássam majd ha megtérült (esetleg) a befektetésem.
Egyelőre még csak a papír/ceruza tervezésig akarok eljutni, hiszen a Holyfactory-s pici babákból még van hátra elmaradásom, és először azokat szeretném teljesíteni... de eléggé izgulok. :)

2 megjegyzés: