2012. november 19., hétfő

Legkisebbek

Amióta Alaine megvan rengeteget tanultam a BJD-k testfelépítéséről, a különböző megoldásokról, és így már a fotókat is jobban tudom értelmezni, hogy a kezemben is fogom az egyik cég "megoldásait".  Mindenki másképpen csinálja, és én is másképpen fogom. Van már olyan, amit én is kitaláltam, aztán más cégek testeiben láttam, így azokat kicsit át kell majd gondolnom, mert nem szeretném hogy plágiummal vádoljon bárki. A piaci kínálat ugyanakkor eléggé telített. Az alap megoldásokat már valaki valahol kitalálta, új nagyon nincsen a nap alatt, mint ahogyan az új hattyús Doll Chateau BJD párosnál is látjuk, új, soha orvosilag fel nem fedezett ízületeket kaptak a babák, csukló felett és boka felett. De van itt dinó végtag, két pár fül, és innentől a fantasy végtelen világából minden létező kiegészítőt tehetsz álmaid babájára.
Ilyen extrákat én nem szeretnék készíteni, de így is eléggé gondban vagyok a méretekkel.
Ugye Alaine 28 cm-es, egy átlagos YO SD baba mondhatjuk, kezdetnek viszont nekem mindenféleképpen kisebbel kell kezdenem, azért is, mert ha elrontom kevesebb pénzt dobok ki az anyagköltséggel. A kis családomba szeretnék majd egy Pukifee Bonnie-t, de őt legkorábban 2 hónap múlva tudom megrendelni, és azt hiszem még az Ő 15 cm-e is nagy az első babáimhoz.
Így jutottam el a Fairyland Pukipuki és Realpuki babáihoz. A RP-k közül az abszolút szerelmem Soso. Igazat megvallva sokkot kaptam, amikor megláttam Soso arcát, és mosolyát, ugyanis az én terveimbe is szerepelt iszonyatosan hasonló grimasz, ami igazából a Bogika tulajdona. Szóval Soso és Bogi egészen hasonlítanak egymásra...
(képek eredeti helye ITT található)
Igen, Soso egy kis manó. Jól át kell gondolni tehát hogy beengedi-e az ember az otthonába. A legmegbízhatóbb egyéniség sem tudja a manó alaptermészetét teljesen levetkőzni, bármikor kitalálhat egy kis viccet, egy kis rosszalkodást, és nem biztos hogy bevállalnám ezt itthon... két gyerek mellé még egy kis rosszcsont manó, aki tele van titkos meglepetésekkel komoly döntés. Ráadásul ezek a manók köztudottan szeretnek többen lenni, hogy csoportban találják ki a meglepetéseket... WC eldugulás, áramszünet, elrágott kábelek, csak hogy párat említsek... :)
De a mosolya... olyan mint a Bogié...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése