2012. november 7., szerda

Sárga és barna: Nem is gondolnád!

Én sem gondoltam volna megmondom őszintén, de valamelyik este elszálltam agyilag, és kitaláltam hogy ha a milky planet szoknyám annyira szuper, hogy ezer színnel lehet koordinálni, akkor miért ne koordinálhatnám barnával? Még sehol nem láttam sárga sweet szoknyát barnával koordinálva, ráadásul úgy hogy a szoknya printjében nincs egy mikró barna sem...
 Ez a két zokni jöhet szóba, igazából nekem mindkettővel tetszik a koordi:
 Soook soook apró bizbasz:
 Csokis-cukros maci hegyek:
 A masnik közül akkor tudnék dönteni, amikor fent van már a smink, a ruha, a paróka, és az utolsó simításokat kell elvégezni...
 Vicces, hogy a Milky planet zoknin van barnás...
 Gyűrűk, csipkemandzsetta:

5 megjegyzés:

  1. Ötletes, nagyon jó! Valamikor vedd fel, kíváncsi vagyok, milyen sminket készítenél hozzá! :3 Meg az egész coordi olyan csokiillatúnak tűnik :D

    VálaszTörlés
  2. Csoki-vanília, még jó hogy jó...:D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett! Szerintem a barna minden pasztell színnel gyönyörű! :)

    És az a Milky Planet zokni... wantos :D <3

    VálaszTörlés
  4. Talán ez lesz a hyperjapan koordid?:D

    VálaszTörlés