2012. december 14., péntek

11.24. HyperJapan napja

Késésben vagyok szinte mindennel. Nem csak a beszámolókkal a blogolással, de tényleg mindennel. A nagy rohanásban kihasználom hogy mindkét gyerek alszik, és gyorsan dobok egy élménybeszámolót nektek a Hyper Japanról! A koordimat úgy választottam össze, hogy minden kedves hozzászólónak legalább egy dologban igaza legyen. :D
A vonaton vigyorogva:
A metróban. Vicces volt, mert egy angol néni hozzánk csatlakozott, mert bízott benne hogy én tudom hova megyünk. :D Persze tudtam is, profi vagyok...
 A lányok shoppingolnak:
 Szépek voltunk, és igényesek (majdnem mindenki más ita volt...).
 EZZZZZZ a legfinomabb takoyaki a világon:
 Pózolj hülyén Takoyaki táblával:
 Shoppingolás után, miközben vártuk a nem létező Kiyarit, lefotóztam a már félig lemállott, de azért jól érezhető sminkemet (mi az hogy jól érezhető... ööö.. mindegy sietek):
Zombika és Gigike:
 Egyik legcsinosabb lolitával:
 Legcukibb Chopperrel:
 Volt egy másik gyönyörű koordis lolita, akivel a közös fotónk nagyon nem sikerült, mert begörnyedtem, de nézzétek az eggyezést... awwwww gyűrűűk:
 Hosszú nap végén a kávézóban:
 Hazafelé már nagyon lefáradtam és össze vissza beszéltem mindenféle marhaságot, és viccesnek is gondoltam magam:
 A vásárfia:
 A harrods-ból:
 Cukiságok a köbön:
Remélem Ti is éppúgy élveztétek eme nemes pillanatokat mint én. Nagyon jól éreztem magam, most elég nehéz itthon mivel Bogika a 3 szuri után belázasodott és nyűgösködik, de azért fel a fejjel Anya!!! :D

2 megjegyzés:

  1. Egyébként hogy történt az az eset, hogy Kyary nem lépett fel? Részben nem ezért mentetek ki?

    VálaszTörlés
  2. Mindig élmény az ilyen fotókat nézi~ A zöld kis maciszörny az utolsó képen tündéri!

    Jobbulást a gyerkőcnek, és igen: fel a fejjel! A jó kis programok élményei tartják az emberben a lelket nehezebb időkben ;)

    VálaszTörlés