2012. december 31., hétfő

2013 forintos Give away LEZÁRTAM!!

A Boldog új évünk alkalmából meghirdetek két kis szeretet csomagot köztetek, ha szeretnétek, és teljesíteni is tudjátok a feltételeket, akkor tessék tessék jelentkezni. BÚÉK meg minden!
Szabályok:
1. A bejegyzés alatt január 11-ig (déli 12 óráig) megjegyzésben leírod melyik csomagot (Pink, Red vagy mindkettő) szeretnéd, és megadsz egy valós email címet (lehet kukacozni, pontozni, a lényeg hogy megértsem, és egy napon belül válaszolj az e-mailemre)
2. Vállalod, hogy a sorsolás után, legkésőbb január 18-ig a magyarországi számlámra utalsz 2013 Ft-ot, ami a csomag Magyarországra juttatását fedezi. Tehát ez nem egy ingyen csomag, de én mégis ingyen adom. :D (ez az összeg kicsivel kevesebb mint a postai díj plusz a boríték)
A csomagok értéke persze ennél jóval több, tehát remélem elnyeri sok olvasóm tetszését! :D
3. A sorsolás január 11-én délután lesz, a nyertest január 11-én este hirdetem ki. A sorsolás manuálisan zajlik, a kisfiam segítségével.
4. Amennyiben a magyar postán ellopják a csomagot, úgy a postaköltséget vissza nem térítem (az angol oldalon tutira nem lopnak..)
5. A csomagok adottak, szét nem szedem, mindent viszel vagy semmit.
6. Ha mindkettőt egy valaki nyeri, úgy a fizetendő összeg kétszer 2013 ft.
7. Ha valaki mindkét csomagot szeretné, úgy a neve kétszer szerepel a kalapban, egyszer P-vel, egyszer R-rel.
8. Minden pipere, ami használt ki van fertőtlenítve!

Előre elnézést kérek az adidas törülközőért... :P

A RED csomag:
(Claire's szív alakú ékszertartó állvány, Katy Perry műszempillák "cool kitty", hyper curl waterproof fekete maybelline szempillafesték használtam párszor, Victoria's secret noir tease body mist egyszer megillatoztam, fekete Mickey egeres mintás hajgumi, Chanel hydra beauty sérum luxus minta, monster high kulcstartó, valami Miyasaki mesés kulcstartó vagy mobildísz, Minnie egeres csattok, Adios csontváz kulcstartó, Sentimental Circus sütis kapcsák, Kiehl's midnight recovery conc. luxusminta, Minnie egeres mini toll, karácsonyi rilakkuma kitűző, piros virág csat, fekete lógós fülbevaló, BB krém luxusminta, 2 rilakkuma könyvjelző, Estée Lauder szemfesték ecset)
 A PINK csomag:
(rózsaszín Orsay sapka masnival, Katy Perry "Oh honey!" műszempilla, Naar kék pöttyös masni kitűző és csat alapon, HF cukorkás gyűrű és kitűző, HSF lovacskás kitűző, HF sütilányos sárga gyűrű, HSF Mickey egér mintás bögrés charm, Hello Kitty plüss izé, BB krém luxusminta, Victoria's Secret seduction parfüm minta, mindenféle csattok, színes karkötők, sárga virágos csattok, Lucky Star figura kulcstartó, pici szivecske fülbevaló, Biotherm source thérapie minta, 2 rilakkuma könyvjelző, HSF sütis fülbevaló, candy cane gyűrű, kék kutyás kitűző, MAC sushi flower satin szemfesték használt, MAC pink swoon blush használt)
Sok sikert és sok megjegyzést kívánok az új évre! <3 p="p">

14 megjegyzés:

  1. a pink csomagot szeretném :)

    xmicchanx kukac gmail.com

    VálaszTörlés
  2. a pink csomagot szeretném :)

    xmicchanx kukac gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Boldog Újévet!
    Pink csomagot szeretném :)
    merrysweetbaby{kukac}gmail{pont}com

    VálaszTörlés
  4. Pink csomagra neveznék :)

    elyon1989 kukac gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Én a piros csomagra szeretnék benevezni! :3

    warwinds.mew kukac gmail.com

    VálaszTörlés
  6. én is a pink csomagot szeretném ^^

    lylith kukac freemail pont hu

    Boldog Lolis Új Évet ^^

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. na még egyszer, jó email címmel x'D
    egyértelműen red csomag x3
    b.orsi[kukac]t-online.hu
    boldog új évet <3

    VálaszTörlés
  9. Én mindkét csomagot szeretném. :)
    ichigobarbi(kukac)gmail(pont)com :)
    Köszönöm és Boldog Újévet! ^^

    VálaszTörlés
  10. Én a PINK csomagot szeretném.
    rencsicsi@gmail.hu
    Boldog új évet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szokott belőle félreértés lenni,ezért ideírom még egyszer, hogy az e-mail címem tényleg .hu-ra végződik! :)
      kösziii! :)

      Törlés
  11. A pink csomagot szeretném én is :)
    e-mail címem: m3ry.chan*kukac*gmail*pont*com

    Nagyon boldog új évet!! :)

    VálaszTörlés
  12. Én mind két csomagot szeretném :3
    email cimem:ogurikazuma@citromail.hu

    Boldog új évet ^^

    VálaszTörlés
  13. Hali ^^ Én a PINK comagot szeretném ><
    emailem: shouchaan@hotmail.com
    puszi :3

    VálaszTörlés