2013. január 14., hétfő

01.12. Londonozás Liával

Húú, már nagyon rám fért egy kis kikapcsolódás, Londonozás. Nagyon szeretem Angliát, Londont, és azt hiszem Lia is ugyanígy van ezzel, még ha néha meg is inog a szeretett Anglia valódiságában, mégis úgy érzem, mi nagyon hasonlóan szeretjük ezt a vidéket.
A szombati koordim:
 Lia mondta hogy fotózzam le a csillárt...OTT van!!
 Még a vonatállomáson unatkoztam...
 Ezt a Lime zakót vettem 6,9 fontért:
 Lia és Gigi csillagai: (és Lia bjútiful csillámkörmei..)
 A szerzeményeim: (F21 lime zakó, Chococat kuka a kisszobámba, VB farmer)
 Mindig is vágytam egy VB farmerre!!
 A Chococat nyakában lime színű sál... csak hogy minden stílusos legyen:
 A Bootsban megleptem magam egy Elizabeth Arden 8 hour szájápolóval... és döbbenet... csak este kenem be, és puhaság van egész nap!!
 Még ezt vettem, állítólag égett sérülésekre is jó....
 A szájápoló közelről:
 Mivel két terméket is vettem kaptam ajándékot, amit elosztottam Liával, és nekem ez a kettő maradt:
A kézápolót odaadtam a férjemnek, hogy Ő is kapjon valamit, a mini krém pedig a fenti gyógyítós krém pici változata. Reggel volt egy nagyon fájó sebem az arcomon, bekentem, és azóta sokkal kevésbé éget, és puhul... remélem gyógyul is. Nagyon elégedett vagyok az 8 hour termékekkel eddig, valami csudálatosak!

1 megjegyzés: