2013. január 2., szerda

2012 évem festései

Remélem egy év múlva ez a poszt fenomenálisan gyönyörű lesz, de ne szaladjunk annyira előre, itt mutatom életem első 3 festését...
Elsőnek Ruru arcát festettem ki, második Bora festése, harmadiknak pedig Smörcit választottam:
 Fentről lefelé: Ruru fej, Bora, Smör
 Smörcim bozontos, vajas arca:
 Bora: (ha már jobban megy a szempilla festés, újrafestem szegénykét, de ugyanez a színvilág maradni fog)
 Ma-tegnap elkezdtem Alaine lolitás arcocskáját is, kezdtem a kissé túl hegyes orrának a lefinomításával:
 Remélem látszik a különbség:
 Smör ma megkapta a rég áhított vajszínű bozontos hajat is, és így már majdnem teljesen készen van, még a kis horgolt ruhácskái hiányzonak:
 Meg valami állatot akar a hajába.... azt hiszem Fimóból készítek pici bogarakat neki. :)
 Bora is kapott műszőrös hajat, nagyon jól áll neki a fehér szerintem, éppen lejöttek megnézni Alaine száradó fejét :D
 Alaine szárítja a rétegeit :D (ez még csak a 3 alapozó réteg és felette két réteg festék és MSC, szóval nagyon az elején vagyunk... :D )
(el kéne mennem leértékelésben venni sminkeket, mert a végén még nem leszek tuti tipp :P )

1 megjegyzés:

  1. De gyönyörűek!!! *^* Főleg Bora face up-ja tetszik nagyon!!

    VálaszTörlés