2013. január 22., kedd

4650 Ft-os Give away (!) LEZÁRVA (fogfájás és hiszti miatt holnap sorsolunk)

Névnapom alkalmából szerettem volna megosztani veletek valami Angolt. Mivel kimaradt karácsonyról Christmas Cracker, így gondoltam beleteszem a give away-embe. Igen ám, csakhogy ezek viszonylag kényes jószágok, dobozban kell őket küldeni sok sok pufival. Na, beletettem a dobozkába az összes korábban összeszedett ketyerével együtt. Lemértem. Így a postaköltség 4650 Ft felett van kb. Tettem bele két szinte vadiúj, fertőtlenített terméket is, hátha kicsit hívogatóbb lesz a vastag ár ellenére. És hát a Christmas Cracker... egy élmény! :D

Szabályok:
1. A bejegyzés alatt január 31-ig (déli 12 óráig) megjegyzésében megadsz egy valós email címet (lehet kukacozni, pontozni, a lényeg hogy megértsem, és egy napon belül válaszolj az e-mailemre)
2. Vállalod, hogy a sorsolás után, legkésőbb február 7-ig a magyarországi számlámra utalsz 4650 Ft-ot, ami a csomag Magyarországra juttatását fedezi. Tehát ez nem egy ingyen csomag, de én mégis ingyen adom. :D
A csomagok értéke persze ennél jóval több, tehát remélem elnyeri sok olvasóm tetszését! :D
3. A sorsolás január 31-én délután lesz, a nyertest január 31-én este hirdetem ki. A sorsolás manuálisan zajlik, a kisfiam segítségével.
4. Amennyiben a magyar postán ellopják a csomagot, úgy a postaköltséget vissza nem térítem (az angol oldalon tutira nem lopnak..)
5. A csomag adott, szét nem szedem, mindent viszel vagy semmit.
6. Minden pipere, ami használt ki van fertőtlenítve!

Csomag tartalma:
2 db Hello Kittys Christmas Cracker, 4 db candy cane, 1 doboz Willy Wonka cukorka NERDS, MAC Subtle breeze mineralize blush (nagyon kevésszer használt), MAC playing koi satin rúzs (nagyon keveset használt), Rilakkumás jegyzettömb (hiányzik belőle pár lap és a matricák), Rilakkuma kis lapok, Bagel mobildísz/kulcstartó, Little Twin Stars cellux tartó/adagoló, Nyuszis matrica, Kimmidoll Tikara, kis cicás macis szütyő benne pár csillagos műanyag göngy, Hello Kittys kitűző, cupcake gyűrű, gingerbreadman medál.

Jól gondoljátok meg a 4650 Ft-ot, ugyanakkor nagyon megéri a tartalom! Sok sikert!!

9 megjegyzés:

  1. énénén :)

    xmicchanx kukac gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Énis énis *o*

    gyeniss.erika@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Én is jelentkezek, hátha most szerencsém lesz^^

    merrysweetbaby(kukac)gmail(pont)com

    VálaszTörlés
  4. Én is szeretném *_____*

    lylith@freemail.hu

    Yume :)

    VálaszTörlés
  5. Hát... próba szerencse, hátha lesz végre egy MAC rúzsom :3

    sakito@citromail.hu

    Niki^^

    VálaszTörlés
  6. Én is szeretném! ^^

    ichigobarbi@gmail.com

    És megérkezett a táska, köszi ^^ Holnap bemászok érte a postára ^^

    VálaszTörlés
  7. Óóóó a mac cuccok... vérzik a szívem. Kipróbáltam amiket kaptam, IMÁDOM őket! <3

    VálaszTörlés
  8. én is :3

    ogurikazuma@citromail.hu ^^

    köszi :3

    VálaszTörlés
  9. juhujj! próbacseresznye :3
    pandawithameanface@hotmail.com

    VálaszTörlés