2013. január 25., péntek

Ajumapama

Az Ajumapama egy koreai BJD ruhákat készítő cég. Olyan ruhákat készít, amiket sokszor én is felvennék, és akik egy kicsit is szeretik a Harajukuból jól ismert stílusokat, szerintem nem tudnak szó nélkül elmenni ezek mellett a mini alkotások mellett.
Borának van egy Ajumapama ruhája, ezt most nagylelkűen odaadja Lynnek, szóval ez Lynn első ruhája:
Borának egyébként már jó régen kinéztem egy szettet, ami nagyon tetszik nekem is (emberi méretben én ezt hordanám az tuti..):
Zoknik, harisnya:



Végül még két kis kedvencem:

Még nem látom, hogy angolul beszélő vásárlóként innen valóban sikerülhet-e a vásárlás,és hogyan működik, elég hamar összef*ssa magát az oldal, nem ad meg sehol szállítással kapcsolatos pontos információt, és a nyilvános levelekre sem látok válaszokat... :/

1 megjegyzés: