2013. január 26., szombat

Beismerés

Le kell írnom valahová, hát ide pont jó lesz. :D
Még azt hiszem decemberben rendeltem egy lánytól Etsyn. Autumnak szántam pár ruhát, tehát picike méretben. A lány varr Minifee méretben is, de olyan szépeket, hogy azokat még én magamon is elfogadnám. Nagyon szeretem a munkáit nézegetni, a varrási folyamatait facebookon. Januárban visszatért a szünetből, és elküldte a Tumbli címét, ahol sorrendben voltak a megrendelők nevei, és hogy hány darab ruha készül nekik. A 22-es sorban én voltam a 16-ik.
Közben írogattam Doán, ugye gyűjtöttem a kommenteket, Minifee beszélgetésen ez gyorsan is ment. Egyszer posztolta a lány az egyik képét, amit nagyon szeretek, és kommenteltem rá (naná, az még egy plusz komment!). Visszaírt, örült.
Ma felmentem a Tumblira, mert már csak 3-an voltak előttem a sorban. Előttem és a 3 ember előtt mindenkinél a shipped szerepelt. Az előttem lévő 3 embernél semmi, % sem. És nálam before shipping. Elkönnyeztem magam. Meghatódtam, ugyanakkor zavarban is voltam. Nem tudom hogy azért-e, mert a két user névben van azonos szó, vagy nem tudom lehet véletlen, de azzal hogy írtam neki, hogy nagyon bírom a műveit, azzal nem push-olni akartam, csak egyszerűen leírtam, és tényleg szeretem a munkáit.
Furcsán érzem magam az előttem lévő 3 ember miatt, ráadásul ma este kiírta hogy 30-ig leáll a munkákkal, mert vizsgázik, és akkor ezért vette előre az enyémet? Még vizsga előtt fel akarja adni? Nagyon rendes, de miért?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése