2013. január 24., csütörtök

Lynn, az én kis Unikornisom

Megmutatom először Lynn kis karakter tervét:
Amikor megjött Lynn szeme, Bora volt olyan kedves, és felvette Lynn hajával együtt, nagyon nem érezte jól magát ezekkel a színekkel, de halkan szenvedett (hát igen, Bora szeme eredetileg indigó és a haja rózsaszín...)
 Aztán egyre jobban bizsergett bent, hogy most már Lynn festését is meg tudnám csinálni, a szarvát is, van hozzá mágnesem, az arcához van zöld kék szín, szóval már minden valahogy készen állt hogy legyen végre egy Minifee Shushum. 3 eladónál érdeklődtem hiába. Aztán a névnapomon kicsit felpörögtem, és megkértem Shinkut hogy kutasson nekem Shushu után. Talált egy eladót, aki hibás Shushut árult.

 Hello Lynn! :)
 A 17 éves texasi tulajdonosa lecsiszolta a mellbimbóit, mert zavarta hogy átlátszanak a baba ruháin.... no comment.
 Szóval a mellét le fogom csiszolni, hogy kisebb, természetesebb legyen, és legyen szerencsétlennek mellbimbója is.
 A bal szeménél a gyári smink egy kis részen lepattant. Remélem a resinnek nincs baja... :3
Amúgy meg úgyis újra festem...

1 megjegyzés: