2013. január 28., hétfő

Sky tervei

Sky egy zenész lesz, híres, énekes, szép, megközelíthetetlen és maximalista. Hisztis is.
Ren ikertestvére lesz és Autumn nővére. Japán neve Tsuruga Sora (mimás... :D ). De maradjunk csak a Sky-nál.
Még nem vettem neki semmit, csak a szemeit rendeltem meg Safrin Doll-tól. Ugyanolyan lesz a szeme mint Autumnak (apple green), csak nagyobb.
Kerestem fekete hajú Mirwen képeket, és találtam egyet, ami nagyon közel áll az én elképzelésemhez.
Eredeti kép tulajdonosa itt.
Sky egy Minifee Mirwen lesz, sajnos a sima sculpt-ról nagyon rossz a gyári kép. :(
Ezeket a hajakat néztem a művésznőnek:
Nagy fellépésekre: (Iplehouse IHW_S063)
 Amikor depressziós és stílust vált:
 Átlagos hétköznapokban: (Leekeworld LR-092_M)

Sky még soká lesz az enyém, de már formálódik a kis karaktere, és mindenki itt olyan kis aranyos, kell egy vad dög is a családba. :D

1 megjegyzés:

  1. A legelső képen és a legutolsó képen levő haj nagyon szép! A depressziós haj pedig ütős! Angyalbőrbe bújt ördög :3

    VálaszTörlés