2013. február 26., kedd

02.21. Fairyland csomagbontás

02.21-én érkezett meg a csodálatos Fairyland csomagom. Épen és vámmentesen. 40 dollárt iratattam a csomagra, rá is írták. Bonnie-t és a kezeket a Nanuri event faceplate miatt rendeltem 12.27-én, a YOSD nyuszis szettet pedig 01.04-én, és kértem hogy egyben küldjék az első csomagommal, így nem kellett plusz postaköltséget fizetnem. Azt hiszem már február 8-án before shipping volt a státusza, de a kínai újév miatt csak 18-án adták fel. Így ért ide 21-én.


Felül a Fairyland naptárral:







 Autumn (Pukifee Bonnie):
Nem mertem hozzáérni:




 Autumn eredeti kezei fent, és egy pár csere kéz lent:
 A PukiPuki kezek Smörnek:
 A csomagban volt még két szett Minifee kéz, a 3 és 8 számúak, ja és még egy pár fehér cipő Autumnak:
 A félelmetes Nanuri fej, már elküldtem a lánynak a paypal címemet, remélem kifizeti mihamarabb, és azonnal el is küldöm neki! :)

Végül Autumn találkozott Rennel:



 A HyperJapanon vásárolt zöld maci is az övé lett:


 Gyere, súgok valamit...
Köszönöm hogy végignézted! :)

4 megjegyzés:

  1. Aha, szóval az egy maci! Hónapok óta látom mindenhol ezeket a plüssöket, de nem jöttem rá, hogy ez egy medve. :D

    VálaszTörlés
  2. Aww de tündéri :) Kb. Akkora mint Momo ^_^ És nagyon tetszik a zöld kisruhája *-*
    Niki

    VálaszTörlés
  3. szerintem egyáltalán nem félelmetes a nanuri fej, inkább kisfiúsan incselkedő. Vagy hogy is mondjam.... cukííííí :D

    VálaszTörlés