2013. február 22., péntek

Tsuruga család

Tegnap megjött Autumn, vicces módon a csomagbontást később teszem fel, először jöjjön Bora segítségével  a Tsuruga család színe java, annyira tetszik most ez a zöld szem, fekete haj kombó.
Borát megint befogtam, hogy segítsen megmutatni Sky dolgait, ha minden jól megy egy hónap múlva megrendelem MNF Mirwent (Sky), és akkor még két hónap és már itt is lesz.
Ezt a ruhát Etsyn találtam. FoxyBrowny munkája, és elvileg ebből a szettből csak kettő készült összesen. Gondoltam tökéletes választás a kis sztár babámnak. Közelebbi képet vakuztam, hogy látszódjanak a színek:
Itt van a fellépő haja, ezt eredetileg a Marcia fejnek vettem, ha esetleg megtartottam volna, de gyorsan kiderült, hogy nem lesz itt wishlisten kívüli baba, így Sky fellépő haja lett belőle:

Aztán összeraktam a Tsuruga testvéreket. Vicces hogy pont Bora "játssza" Ren tesóját, de most ez van. Itt van a pici Autumn is, aki tegnap érkezett.
 Autumn:
 Ren szeme vakuval, Safrindoll Forest:
Autumn festésének nemsokára nekikezdek (hétvégén remélem), és úgy döntöttem, hogy Bora is megérdemli az új festést, új pillákat, remélem a színei maradnak, de aztán majd menet közben kiderül.

1 megjegyzés: