2013. március 1., péntek

03.01. Ajumapama csomag

Ezt is megértük. Megérkezett az Ajumapama csomag.
December 25-én regisztráltam az Ajumapama.com oldalára. Beletelt egy hónapba, míg meg mertem rendelni a kis csomagot. Január 24-én rendeltem meg végül a ruhát, egy fölsőt, egy masnit, egy harisnyát és 3 zoknit. Elég bonyolult megcsinálni az oldalon a rendelést, ha nem jó gombot nyomsz állandóan kidob az angol oldalról, és koreaira vált, és akkor vissza kell menned a főoldalra és ott újból kiválasztani az angol nyelvet, majd vissza a rendeléshez, szóval nem egyszerű az sem. Nem kalkulál automatikusan szállítási költséget sem, de amikor már a státuszod CashCheck, akkor jó.
Ekkor az oldal automatikusan küld levelet, amit nekem a spam-be tett persze, így csak néztem mi van  és vártam. Aztán 25-én megelégeltem, és okosan elküldtem a pénzt, majd elküldtem e-mailben a tranzakció számát is, és írtam hogy írják meg a postaköltséget is. Pár óra múlva felmentem a Free board-jukra, és olvasom hogy egy lány éppen most írta fel, hogy nem válaszolnak a levelükre, és hogy elindította a paypal claimet, na gondoltam most haltam meg, majd jól kifizetik az én pénzemből... aztán 1 nap múlva írták hogy 21 dollár a shipping. Gondoltam egye fene kifizetem. NEM TUDNAK ANGOLUL. Ebben biztos vagyok. Nagyon silányan válaszoltak, és a bonyolultabb kérdésemre nem válaszoltak. A Free Board-ot nem használják  minden kérdésre ugyanazt a koreai (elpostáztuk kb.) választ adják. És sajnos ahogyan kiderült a megjegyzést sem olvassák el, mert beleírtam hogy írjanak rá 20 dollárt, aztán ráírtak 80-at. Azt nem tudom miért annyit, mert nem is annyiért rendeltem, de ez van.
Február 6-án kaptam egy levelet, idézem: "Send (enter) South Korea is a holiday. (enter) Slowly goes (enter) Thank you"
A nyomkövető február 19-ig azt mutatta hogy ilyen számú küldemény nem is létezik. Majd elindult. Hála istennek. Egyenesen az angol vámosokhoz. Katasztrofálisan sokat fizettem. 80 dollárra 26,15 fontot (!) fizettem, ennek kevesebb mint a fele a vám, és több mint a fele a kezelési költség. Tegnap megjött a levél, online kifizettem, ma már hozta is a szomorú néger postás bácsi. End of story. Persze nem, mert a heppi end itt van: KAPTAM AJÁNDÉKOKAT!! Ami egészen meglepően sok cucc, és jók is. :)
Amit rendeltem:



 Az ajándékok:
 Ez az egyik leggyönyörűbb szett amit valaha láttam. Kidolgozott, eldolgozott, igényes munka.
 Nagyon szép.
 Mindegyiknek lett gazdája. Még Ren is kapott egy pár cipőt.

1 megjegyzés: