2013. március 4., hétfő

03.02. Fairyland event rendelés

Péntekre összejött annyi pénzem, hogy meg tudtam lépni, amire olyan régen vágyom. A valentin eventben megrendeltem Minifee Mirwent akit Sora/Sky néven már bemutattam. A Mirwen mold gyönyörű, rengeteg gyönyörű festést tudnék mutatni, most egy random barna hajú, zöld szemű leányzót mutatok:
Eredeti itt.
A rendelésem előtt nem sokkal jöttem rá, hogy a PukiPuki Ruby néhány festéssel kiköpött Bogi, így Őt is meg kellett rendelnem, és barna haja lesz, és barna szeme, és csak Bogi színeit fogom ráfesteni, és végül a neve Anja lesz, mert Bogi állandóan ezt gügyögi a Gigi mellett. :D Jöjjön egy kis Ruby:
Eredeti itt.
Fairyland valentin eventjében két Minifee fejet is lehetett választani, illetve egy Pukifee cicás űrsisakot. Nos az űrsisak engem nem mozgatott meg, de a két Minifee fej nagyon:
Siean elf fej:
 Yder fej: (Ő a fiú, de mindenki szerint túl cukira sikeredett egy fiúhoz képest... ugyanakkor a Minifee fejek nem a legférfiasabb fiúk...)

1 megjegyzés: