2013. március 28., csütörtök

Bora és a kávé

Rend van, és a gyerekek is alszanak még. Az elmúlt időszakban rengeteg képet készítettem, és most elkezdem őket feldolgozni. Kezdem Borával. Bora új face up-ot kapott. Ugyanazok a színek, új pillák, ebben fejlődtem szerintem, a szemöldökben sokat kell fejlődnöm, idővel. Minden idővel, gyakorlással. :)
Bora régi pofikája:
Ez a festés volt életem második festése. Azóta úgy érzetem fejlődtem annyit, hogy Bora új arcot, főleg pillákat kapjon.
 Kiarával és Autumn-nal együtt festettem Borát. Kiara lett a neve végül a babának, aki hétfőn utazik haza Ichigo felé. :)
 A paszteleim közben kaptak fadobozt, sokkal könnyebb így dolgozni, és átlátni milyen színeim vannak. Ezek itt a bőr színek illetve a sárga és piros/pink színek. A maradék is kapott azóta egy fadobozt.
 Végül mutatom Bora új pilláit:
 Borát és az azóta köddé vált kávémat.
 Ez a nyomi blogger nem jó sorrendbe teszi be a képeket mostanában, de most nem másolgatom ár, így marad.
 Bora tegnap kapott egy új mohair parókát. Zseniális.
 Bora Outfit:
Sapka: Monstro Designs
Paróka: Luts
Felső, szoknya, bolero: Sadol
Harisnya: Plume Blanche
Lábszármelegítő: Aya
Cipő: Leeke

1 megjegyzés: