2013. március 26., kedd

Online smink vásárlás

Már több mint egy hete (de most van még pár percem...) a férjem szólt, hogy ha a Boots-ban online rendelünk, akkor MINDEN termékre van 15 % kedvezmény. Azonnal két szó suhant át az agyamon. Chanel és alapozó. Előtte néztem a Lancome új alapozóját, de az annyira új dolog volt, hogy élőben még nem is láttam, csak hirdetésekben. Szóval elkezdetm beauty bloggereket keresni, akik csináltak tesztet, és találtam is egy helyet, ahol a 4 leghalványabb színt kente az áldott jó leányzó a karjára. Innen tudtam hogy nekem a leghalványabbat kell vennem. A Chanel meg.. nem akartam telhetetlen lenni, de most komolyan mikor tudsz otthon 15%-kal olcsóbban Chanel vadiúj sminkeket venni? Hol? Sehol. Soha.
Úgyhogy csak azt kellett eldöntenem, hogy a tavaszi rúzsok közül melyiket rendelem meg.
A tavaszi kollekcióból az óriási szerelmem, a Poudre signée de chanel már az enyém, így már tényleg csak egy rohangálós natúr rúzs hiányzott. Semmit nem fogyasztok szerintem jobban a rúzsoknál, ha csoffadt anya vagyok, natúr rúzs akkor is van.
Azóta amúgy kipróbáltam, és atyagatya. Tökéletes cucc.
Végül a Lancome teint visionnaire 005 beige ivoire-t választottam, és a Chanel  rouge allure 112 fantasque-t.



 Nagyon jó a színe, szerencsésen választottam, de választhattam volna rosszul is, ez mindig rizikós szerintem. A textúrája kiváló, kellemes, nem túl vastag, friss érzetem van tőle, mégis nagyon jól fed.
 A rúzs... szóval csomagolásban a Chanel minden szinten újított:
 A kupakon még belül a nyomókán is a jel van. Őrület.
 Próbáltam láthatóvá tenni az apró csillámokat, de ha felkenem abszolút natúr, nem hivalkodó.


1 megjegyzés: