2013. március 11., hétfő

Ünneplős hétvége

7-én kezdtük az ünnep sorozatot itthon. Tomi névnapja volt. Apától egy különleges Bumblebee-t kapott:


Aztán 8-án volt nő nap, illetve vasárnap Angliában anyák napja, így pénteken ezt kaptam:
 Bogi nagyon segített nekem:


 Ilyen borítása egy púderemnek vagy pirosítómnak sincsen, mindegyik Chanel termékem ilyen sima tok formájú, de ez a gumis megoldás teljesen lenyűgözött. Meg amúgy is, mert már azt hittem nem fogom megkapni, egyáltalán nem számítottam rá. :)


 Még nem mertem kipróbálni, de érdekes hogy ilyen szivacsos applikátor van hozzá. Aminek a tokban van a kis retesze. Van egy ilyen limitált csíkos pirosítóm, aminek az ecsetének külön kis tokja van, de nem ilyen szuper egyben tartós.... awww
 Ez a fekete fedél is... meg úgy az egész. Gyönyörű.
 Bogika mamuszokat kapott 7 hónapossá válása alkalmából. Persze ezeket is ledolgozza a lábáról...
 Vasárnap délután elmentem vásárolni, jó volt kicsit egyedül lenni. Végre kidobom az összes lyukas, kopott zoknimat, és jöhetnek az új zoknik. Jejj! Vettem a sapi készítéshez is dolgokat, egy Fiskars munkalapot, dobozokat, fonalakat, és anyák napjára ezt a macit, amiből tudom hogy biztos rengeteg van itthon, de csak vele tudok most aludni. :)

1 megjegyzés:

  1. Gyönyörű a pirosító, én biztos csak nézegetném használat helyett. :D
    A Fiskars munkalapon használsz sniccert/körkést? Én is láttam ezt a fajtát, de nem tudom, hogy kompatibilis-e a vágóeszközökkel, vagy csak "enyhébb" használatra van kitalálva.

    VálaszTörlés