2013. március 26., kedd

Valami jó véégre

Nem akarok belemenni a szívás özönbe, amivel az elmúlt hónapokban küzdöttünk, küzdünk, a lényeg, hogy szombaton volt időpontom a fodrászhoz. Megmondtam otthon, hogy nekem erre szükségem van. Iszonyatosan f*sul érzem magam lelkileg, testileg, és kell valami kapaszkodó ami erőt ad. Szombaton találkoztam Annával aki megdöbbenve közölte, hogy a kedves recepciós elb*szta az időpontomat, és 1 órás intervallumot jelölt be nekem. Lényeg ma mentem újra. Reggel 9-re mentem. Délután 14:30-kor léptem ki az ajtón. Végig melóztak a hajamon.
Sötétbarna 5-ös volt a hajamon, ami felett egy 7 hónapos lenövés volt. Nem fotóztam, de iszonyatosan rosszul nézett ki. Először leszedték a színt, ekkor lettem narancs és citrom sárga, lenövéssel. Ezután jött a két féle hab állagú valami, amit icipici tincsenként ilyen recés alakzatban vittek fel, és minden egyes tincset befóliáztak, ott röhögtem, hogy koronát adott rám. Majd a kis maradék tincseket amik a fólia lapok között voltak, azoknak a tövét festette be egyenként, majd jött a teljes maradék haj befestése. Durva és részletes munkát végzett Anna, és közben állandóan jöttek tanulók (?) kérdezni festéssel vágással kapcsolatban. Anna bejött nekem. Először úgy éreztem megcsalom Esztert, de mivel esélytelen hogy Budapestre járjak fodrászhoz, így megcsaltam. Annával. Na, most már ezt is bevallottam. :D
 A fejem eléggé leharcolt, úgyhogy nesztek a kamera!
 Kaptam egy kaviáros pakolásos kezelést ajándékba a hajmosásom után, és egy furcsa kefével masszírozták bele a hajamba, ami annyira jó volt, hogy meg is kérdeztem ez mi volt, és annyira megtetszett, hogy vettem egyet otthonra is. Illetve ajánlott Anna 3 féle pakolást a hajamra otthonra, és végül a kaviárosat választottam otthonra is. Remélem beválik.

Tegnap jött egy kis meglepetés csomagunk, benne a kedvenc bőrradírommal. Annyira örülök neki, igazából ez testradír, de arcra is kiváló. Életem legjobb bőrradírja, és még a férjem is rendszeresen használja! Imádom az illatát! (Petipo de patapo natúr bőrradír névvel keressétek, nagyon ajánlom!!)

3 megjegyzés: