2013. április 26., péntek

Coco megérkezett

Nagyon régen írtam bejegyzést, annyi képanyagom van már mint a csuda, de egyszerűen nem tudok leülni, és összerakni egy nyomi bejegyzést sem. Gyerekeim megint korábban keltek, ideültem melléjük, ők játszanak én blogolok.
Ma megérkezett a kis Soom csomagom. Januárt 23-án rendeltem meg, és ma érkezett meg. 3 hónap kemény várakozási idő egy ilyen kis piciségre. Imádom. Tomi is és Bogi is imádja. (és Apa is azt írta a képeire hogy "édi")
Első pillantás:



A gyári szemei sötétlilák, azóta már kapott barnákat, de még nem döntöttem el melyik szem lesz neki a végleges.

Ren és Tilly hiányzik a képről, mert festés alatt állnak, de a többiek itt vannak: (igen, kicsit variálódott megint a BJD családom..)

4 megjegyzés:

  1. Milyen aranyosa kis "hálózsákban" érkezett:)

    VálaszTörlés
  2. Minnieegérfül!!!! Nekem is van <3

    VálaszTörlés
  3. Autumn de tündér ahogy kiinteget a képből! <3

    VálaszTörlés
  4. Istenem, de kis drága ez a pandaBJD!*o* És váó, jó sok babu lakik nálad, nagyon klassz lett a csoportkép *-*

    VálaszTörlés