2013. április 2., kedd

London kaja, mászkálás

Reggel elég nehezen indultunk. Igazából nem akartam otthagyni a gyerekeket, de némi unszolás hatására el tudtam szakadni. :) Szerintem ez normális ennyi idő után.
Először a Covent Garden-hez mentünk, ott megkerestük a Paul nevű francia pékséget, és ott reggeliztünk.


Imádtam a tálalást...viszont a kávé pocsék volt.
Reggeli után még vettünk a külső, pékség részében két sütit, és elindultunk megnézni a Covent Gardent (itt voltak a tojások is)


 Egyszarú :3
 Ezután a British Museum felé sétáltunk kis utcákon. Ez itt a glóriás utca:
Ez a legkisebb utca amit valaha láttam, és még egy étterem is van benne:
 Majd megérkeztünk a múzeumhoz. Itt még azt hittem, hogy nem fogunk bemenni, akkora tömeg volt. Végül mégis bementünk, az ott készült képeket külön posztba teszem.
 A park részében ettük meg a Paul-ból hozott sütiket, itt még tanakodtunk, hogy bemenjünk-e.
 Belül.
 A múzeum után elindultunk végig a Shaftesbury avenue-n a Piccadilly circus felé. A kínai negyed mellett jöttünk el. Ez a kapu az egyik bejárata.
 A Piccadilly circus-nál elforultunk a Regent street eleje felé, és sorba álltunk a Shoryu előtt, hogy bejussunk, és ebédeljünk. Én Hokkaido Ramen-t ettem (igazából csak a felét tudtam megenni), Yuzu-t ittam szódával és Jázminos zöld teát ittam.
 Erre nem emlékszem mi volt. :D
A Shoryu után bevásároltunk Melon Panból, és végig sétáltunk a Regent street-en az Oxford circus-ig, majd ott metróra szálltunk, és hazaértünk fürdetésre. :)

2 megjegyzés:

  1. Covent Garden, British Museom, Soho:) A kedvenc helyeimet mutattad!:)

    VálaszTörlés
  2. Awww ez egy igazán kellemes nap lehetett!
    Gondolom jól esett pihenni egy kicsit :)

    Gyerkőcök hogy viselték?

    VálaszTörlés