2013. május 20., hétfő

Rövidített BJD meme

1. Mit gondolok a babákról? Hogy babák. Jaj. Az enyémeim a legszebbek, a többi csúnya. :D hehe, na jó nem. Nekem valahogy evidens volt, hogy egyszer lesz BJD-m, de a lolita mellett ez kivitelezhetetlen volt, és hát mára két lolita szoknyám maradt a gardróbomban, és (mennyi is?) 9+1+3 BJD-m. Azt hiszem. :D
2. Hány babám van? Őőőőőőő.... 13? Nézzük: Smör (FL PukiPuki Ruby), Bora (FL MNF Rheia), Ren (FL MNF Seorin), Autumn (FL Pukifee Bonnie), Lynn (FL MNF Shushu), Tilly (FL LTF Luna), Coco (Soom Pandy), Chanel és Gigi ikrek (FL MNF Chloe-k), Porsche feje (FL MNF Nanuri13), és remélem feladják holnap 3 babámat, amik holnap töltik az 57. munkanapjukat...azt hiszem :D
3. Első BJD-s találkozás: Nagyon régen volt az ELLE-nek egy oldalas cikke a japán BJD-kről, majd évekkel később VOLKS Nana, Mimi és Nono School uniform-os képeket töltöttem le, azok máig megvannak, ezek SD méretek, és az első BJD-t egy conon láttam, de már nem emlékszem a részletekre.. :(
4. Baba méretek: MSD-ig minden. Engem kicsit taszít a túl nagy BJD, félek is tőle, nem is férne el, drágább is némelyik mint az összes meglévő babám együtt. :D Van egy lány mold (Leekeworld Arien) és egy fiú mold (Migidoll Shion), akik nagyon tetszenek, gyönyörű párt alkotnának...de nem wishlistesek, csak dreamlistesek. :D
5. Baba VS állatok. Ha állatunk lenne plusz pénzt kéne fizetni az albérletért, ha veszek még egy BJD-t nem kell, és be se kell jelenteni a főbérlő cégnek sem... a realitás talaján állva.
6. Baba VS barátok. Kik? Hol? :D
7. Kedvenc babacég? Milyen szempontból? Szinte csak Fairyland babáim vannak, kivéve a zabigyerek Soom Pandát, és a jövőben is csak Fairyland babákat kívánok venni (kivéve egy sárkányt...de nagyon de), ugyanakkor a custom care-jük tragikus, és ha mint elégedett vásárló akarok kedvencet írni, akkor sajnos mást írnék, méghozzá a Leekeworld-öt, ami tök furi (mert tőlük csak kiegészítőket vettem, de azt sokat, és gyorsak, és néha nem tudnak angolul de próbálkoznak..). :D
8. Babák amik tetszenek, de sosem venném meg őket. Hát ezek a nagyok...meg a nagyon nagyok...vannak gyönyörű fiúk, csodálatos arccal, szájjal, szemmel, de nagyok nekem, és a BJD családnak is. Amúgy meg ezalatt ami tetszik az jönni is fog...
9. Mit nem szeretek a BJD hobbiban. A magányt.
10. Legviccesebb BJD élmény? Hát nem tudom. a gyerekeimmel szoktam nevetni, ha babázok csend van és nyugalom. Imádom ezt a meghitt nyugalmat. Biztos van valami izgi élményem, de most nem jut eszembe.
+1 Adtál-e már el babát és miért? Marciát/Kiarát azért, mert csak a testéért vettem meg, aztán eladtam Ichigonak. Seorin alvó fejet, mert nem kell alvó fej. Pukipuki Nanuri arcot, mert gonosz kis ördög volt. :D (és ajándék Fairylandtől) BlueFairy Hanát mert nagyon nem illett bele a Bora húga szerepbe, nem illett hozzám sem.
+2 Hogy állsz a festéshez moddoláshoz? Hála pár önként jelentkező kedves hölgyeménynek gyakorlom!! :D

2 megjegyzés:

  1. Uuu, ez pl. tök izgi, én alig tudok még mindig valamit a BJD-kről, szóval (bár ezt eddig tökre nem mondtam) mindig érdekes róluk olvasni itt nálad. :)
    Puszi! :)

    VálaszTörlés
  2. .hat sajam babam nincs, de festettem egyet a blogom fejlecebe, Moniee-val terveztuk, ot ismered ugye?

    VálaszTörlés