2013. június 1., szombat

05.31. Fairyland csomagbontás

Március 3-án rendeltem a valentin napi event keretein belül ezt a buci nagy pakkot. Sajnos az egyik Leeke csomagomra nem annyit írtak rá, mint amit kértem (nem értem miért), és sajnos a kis csomagra is fizettem vámot (a kezelési költség duplája volt a kiszabott vámnak, így nem fizettem keveset...).
SOK KÉP KÖVETKEZIK!! (elnézést a két ikeás dobozért, holnap viszik őket el, ezért sorakoznak ott)
Bemutatom heves segítőtársamat: Boglárkát!

 Leeke csomag:

 Fairyland csomag:
 Sallang nélkül:
 Kis kiegészítők:
 A lányok:

 PukiPuki Ruby:
 Tiszta kosz...
 Pukifee Ante:

 Minifee doboz:

 Sora kicsit morci.. végül is csak 10 napot utazott, és szívott a vámon kicsit...lehet azért ilyen durva, de za is lehet hogy nem ide akart jönni :D
 Siean event fej:
 Yder event  fej:

 Kiegészítők kibontva:
 Sora:
 Anja:


 Honey:

 Jönnek a gagyi képeim. Sajnálom, nem volt sok időm ma fotózgatni, a fény sem volt jó, és én sem tudok fotózni... :3

 Smör és Anja:
 "Arra"
 Sora szerintem itt feloldódott...
 Bora és Anja:


 Lynn, Sora és Autumn:
 Honey, Tilly és Smör:
 Bora az új hajával:
 Bora és Coco:
Köszönöm ha megnézted!

5 megjegyzés:

  1. Istenem, az a morci fej a dobozban!!! :D :D
    Nagyon édes fotók, jó látni őket így együtt :)

    És Bora <3

    VálaszTörlés
  2. Ahahahhh Bora egy csodaszép lány, egyszerűen iiiiimádom az arcát, gyönyörű!!! Ésésés Anja meg über-hiperszuper cukika!!! Majd ha lesz időd, csinálj róluk közös képet Momoval :3 Ha lesz szép kis face upjuk *-*( bár nem tudom mennyire egymás után tervezed őket, azért lesz mit festened most ismét :) )

    VálaszTörlés
  3. Bora tetszik a legjobban és a haja, ez a felemás olyan szépséges! :)

    VálaszTörlés
  4. Jók lettek a képek, Bora nekem is nagyon tetszik, jó ez az új haj is, jól áll neki. =) A Yder event fej nagyon lávos, nekem nagyon bejön. =) Sora nagyon kemény, milyen morci fejet vágott, azon behaltam, Anja és Honey nagyon cukker. ^^

    Bogitól nagyon édes, hogy segít dobozt bontani. Bátyuskája átengedte a terepet? =D

    VálaszTörlés