2013. június 14., péntek

24-es számú díj

Nem, ez nem a 24. díjam, de kaptam ma egy ilyet, és lementettem a képet, és az a neve hogy dj24. :)
Itt kaptam Judittól, nagyon szépen köszönöm. :)
1. Ki kellett tennem a képet!
2. Írj 11 dolgot magadról. Majd kommentben megírom a saját kérdéseimre a választ...holnap
3. 11 kérdés megválaszolása:
1. Van - e titkos búvóhelyed? Azt hiszem már évek óta nincsen ilyen. Este bebújok a takaróm alá és úgy teszek, mintha senki se tudná hogy ott vagyok... aztán Tomi szól hogy szomjas, vagy Bogi felsír valami másért, és mindenki tudja hol vagyok.
2. Mi életed nagy álma? Az hogy egyszer azt mondhassam magamra, hogy alkottam valami egyedit, valami különlegeset.
3. Ha választhatnál hova születnél, mikor és kinek a bőrébe, mit választanál? Magamat.
4. Félsz a viharban? Csöppet sem.
5. Tengerpart, síkság, hegyek, falu vagy város, hol élnél a legszívesebben? Itt
6. Volt gyerekkorodban képzeletbeli barátod? Ikertestvérem volt (van?)
7. Van otthon háziállatod? Most nincs, de majd egyszer újból szeretnék.
8. Mi a hobbid, vagy miben leled örömödet? Kiegészítő készítés, bjd arcfestés, gyurmázás
9. Mit tartasz a legfontosabbnak az életedben? a levegő vételt folyamatosan, ezen felül luxus az élet!
10. Szereted azt az élethelyzetet, amiben most vagy? igen
11. Mit fogsz tenni, ha befejezted a posztod megírását? visszaadom az ordító Boginak a cumit, adok Tominak vizet, majd elolvasom neki a kedvenc könyvét a "mi kis Tomink"-at...igen. Hivatalosan ez a címe.4. Tegyél fel 11 kérdést:
1. Képes voltál már életedben egyszer is minden keserű szájíz nélkül azt mondani egy konfliktusban, hogy "Igen, én vagyok a hibás, bocsánat!"?
2. Reggel hány perc alatt készülsz el, és indulsz el a dolgodra?
3. Fürdőkád vagy tusolás?
4. Sima fogkefe vagy elektromos?
5. Hol/hogyan látod magad 5 év múlva?
6. Hallottad már vissza felvételen a saját hangodat? Ha igen, akkor mi volt az első benyomásod a saját hangodról?
7. Van alvótársad (plüssállat, ilyenek, nem élő..)? (ha van, értelemszerűen leírást is kérek)
8. Mi a kedvenc parfümöd?
9. Costa vagy Starbucks?
10. Melyik a kedvenc európai városod?
11. A napi rutinodban milyen sminkcuccokat használsz? (kensz magadra :))
5. Add tovább 11 embernek:
Megkeresgetem egyenként az embereket, és ha megírták, akkor azt linkelem ide később, vagy azt kérem hogy kommentben írják ide. Ha nem kértelek meg de van kedved válaszolni, annak is nagyon örülök!

8 megjegyzés:

  1. 1. Képes voltál már életedben egyszer is minden keserű szájíz nélkül azt mondani egy konfliktusban, hogy "Igen, én vagyok a hibás, bocsánat!"? Nem sajnos ._.
    2. Reggel hány perc alatt készülsz el, és indulsz el a dolgodra? 15 perc elég :)
    3. Fürdőkád vagy tusolás? Ha van időm egy jóóó nagy kád víz, de általában tusolok.
    4. Sima fogkefe vagy elektromos? Sima.
    5. Hol/hogyan látod magad 5 év múlva? Sajnos egyáltalán semmi jövőképem. Remélem legalább egy gyerekem lesz már, ja és persze férjem.
    6. Hallottad már vissza felvételen a saját hangodat? Ha igen, akkor mi volt az első benyomásod a saját hangodról? ÚRISTEEEN milyen hangom van XD
    7. Van alvótársad (plüssállat, ilyenek, nem élő..)? (ha van, értelemszerűen leírást is kérek) Úh... vagy 10 plüss is van, sárkány, nyuszi, cica, béka...
    8. Mi a kedvenc parfümöd? Naomi Campbell -Cat deluxe- At night, Nina Ricci-Nina
    9. Costa vagy Starbucks? Starbucks
    10. Melyik a kedvenc európai városod? Ahol eddig jártam az Velence és Paphos
    11. A napi rutinodban milyen sminkcuccokat használsz? (kensz magadra :)) Szempillaspirál, púder, pirosító

    VálaszTörlés
  2. http://torekenyseg.blogspot.hu/2013/06/random-11-meme.html
    :))

    VálaszTörlés
  3. Kész vagyok! Nagy baj, ha csak a te kérdéseidre válaszoltam? Nem jutott eszembe egy eredeti Merci-kérdés se =/
    http://dotdotdotdotz.blogspot.hu/2013/06/meme-time.html

    VálaszTörlés
  4. Én is megírtam! ^^
    http://sutoruberii.blogspot.hu/2013/06/random-11-meme.html

    VálaszTörlés
  5. 1. Képes voltál már életedben egyszer is minden keserű szájíz nélkül azt mondani egy konfliktusban, hogy "Igen, én vagyok a hibás, bocsánat!"?
    -Hümm. Fogós kérdés, de azt hiszem, nem.
    2. Reggel hány perc alatt készülsz el, és indulsz el a dolgodra?
    -Pfff, ez a csillagok állásától és a madarak röptéből könnyen kiszámítható az adott napra :)
    Van hogy 10 perc alatt lazán elkészülök, van, hogy órákig szöszögök. Tényleg nagyon változatos.
    3. Fürdőkád vagy tusolás?
    -Alapvetően tusolás, de ha 40 órából állna a nap, tuti a kádra szavaznék, mert imádok ázakodni!
    4. Sima fogkefe vagy elektromos?
    -Sima.
    5. Hol/hogyan látod magad 5 év múlva?
    -Hm. Sose gondolkodom ilyeneken, csak úgy történnek a dolgok. De ha már itt tartunk, itthonról elköltözve, és szamárlétrán kapaszkodó karrierista picsaként, aki lehetőleg élvezi is ezt. Vagy felfejlesztem a rendszerem, és szabadúszó művészként. Vagy ismét egyetemistaként, mert annyi mindent akarok még tanulni! De egy biztos, civilben azt hiszem ugyanolyan ibus lennék, mint amilyen most vagyok. Legalábbis remélem hogy így maradok, mert most jó így. És lesz egy sündisznóm.
    6. Hallottad már vissza felvételen a saját hangodat? Ha igen, akkor mi volt az első benyomásod a saját hangodról?
    -Hallottam, roppant furcsa, belülről teljesen máshogy hangzik. Körülbelül ilyen élmény volt: https://www.youtube.com/watch?v=HliTK0BfrJo IS THAT MY VOICE?! :DDD
    7. Van alvótársad (plüssállat, ilyenek, nem élő..)? (ha van, értelemszerűen leírást is kérek)
    -Van, egy kb fél méter hosszú fekete plüssló. Roynak hívják. A többi plüsst már száműztem, mert nem fértem/fértünk el, de a lóról nem mondok le.
    8. Mi a kedvenc parfümöd?
    -Miss Sixty - Rock muse
    9. Costa vagy Starbucks?
    -Nekem mindegy, kávé legyen :D
    10. Melyik a kedvenc európai városod?
    -London, bár csak kutyafuttában láttam sajnos, de nagyon megfogott. Amúgy Krakkó is nagyon tetszett.
    11. A napi rutinodban milyen sminkcuccokat használsz? (kensz magadra :))
    -Ha van időm BB krém. Ha tényleg SOS rohanásban vagyok vagy csak simán lusta, akkor csak szemfilccel vagy géltussal (azt úgy hívják?) kihúzom cicásra a szemem. Már egész rutinos vagyok és gyors, egy éve nem gondoltam volna hogy valaha ilyen lelkes mindennapsminkelő leszek :')

    VálaszTörlés
  6. http://zombieyanos.wordpress.com/2013/06/14/dij-gigitol/

    VálaszTörlés
  7. Na végre én is kitöltöttem: http://kezelese.hu/2013/06/17/a-24-es-szamu-dij-titkos-elete/

    VálaszTörlés
  8. Az http://ichike.blogspot.hu - n megírtam. :)

    VálaszTörlés