2013. június 22., szombat

Burberry ajándék özön

Elérkeztünk az egy évhez. A férjem egy éve dolgozik itt Angliában, és ezt ruhatár frissítéssel ünnepelte meg. Magának is, és engem is meglepett egy csomaggal. Mivel a notebookomról rendelte meg nekem, így tisztában voltam az ajándék súlyával (2,3 kg), de egészen tegnapig nem hittem el, hogy ez lehetséges. Beszéljenek a képek:




 Itt már földöntúli hangokat adtam ki...

 Hát persze hogy oldalt csúsztattam ki a felsőket, és a szép papírt eltettem.
 Reméltem hogy nem ennyire feltűnő a felirat, de majd megfordítom és úgy hordom, nehogy leüssenek :D
 Biztonságosan lehet benne szállítani BJD-t is.. :D
 Így csak egy egyszerű barna táskát lát az átlag ember. Iggen! biztonságban vagyok :D
 Soooooook hely:
 Upsz...
 Részletek, részletek.


 Imádom ezt az anyag összetételt. Iszonyatosan kényes, de a legpuhább, legfinomabb kombó.

 Részletek megint.





 Nagyon szépen köszönöm, és nagyon nem érdemlem meg, de egy év kemény munkáért valahogy mégiscsak úgy érzem megérdemeltem. Lehet hogy nem, de wáááááááá
 Mivel nagyon kevés hellyel kell gazdálkodnom, így lolita táskát nem viszek, de szerintem a Burberry is illik a koordihoz. Ti mit gondoltok?
 Csokis, kekszes, nyami.

2 megjegyzés:

  1. Ez valami mese. <3 Imádom a bélését!

    VálaszTörlés
  2. Óóó mennyi sok szépséges kocka~<3
    Szerintem igenis megérdemlitek, keményen dolgoztatok ;)

    VálaszTörlés