2013. június 16., vasárnap

London shopping

Mai napon kaptam kimenőt még a kemény nyári utazás előtt. Gyerekeknek szerettem volna venni ruhát az októberi esküvőre, és ez részben sikerült is. Sajnos nem a legjobb a kép, de Tominak sikerült inget, mellényt és nadrágot venni, és Boginak egyelőre egy ruhát, ehhez kellenek kiegészítők.
 Aztán átmentem a Harrodsba, ahol sikeresen vettem egy világoskék Chanel szempillaspirált, később már Liával a Covent Gardennél a csodás Kryolan boltban vettem egy candy és sahara színű szemfestéket. Nagyon nagyon örülök, hogy van itt végre Kryolan bolt, amit ismerek!
A Harrodsban egyébként hatalmas leértékelések vannak. Mindenféle női egyed taposta egymást a jobbos cipőkért, amik jószerével 50%-on voltak. Legkevesebb is 40%-al olcsóbb volt. Nagyon nagy mákkal, és sérülés mentesen szereztem egy szandált, amit imádok! Képet rakok fel ha lesz fény. :)
Aztán a ruha részleg széle is beszippantott, és kaptam egy nadrágot, felsőt és kardigánt a Pure DKNY-tól. Képeket majd mutatok ebből is. :)
Végül megmutatom életem legfaszább felsőjét evör:

Nagyon jó volt ez a nap, áztunk, nevettünk, ettünk, jó volt!!!
Ja, a legjobbat nem is mondtam. Holnap családostul megyünk vissza, mivel közben kiderült, hogy a DKNY felsőmben benne hagyták a csipogót... :D

3 megjegyzés:

  1. Ezekkel a csipogókkal már nem először járod meg... :D:D:D

    VálaszTörlés
  2. Tomika milyen fess fiatalember már...:)))

    A felsőd meg nagyon csinos!

    VálaszTörlés