2013. június 19., szerda

Szombati Harrods vásárfia

Úgy döntöttem, hogy csinálok nekik egy új bejegyzést. A szandi alul felül, belül bőr. Remélem jól fogja bírni a talpa, már előre féltem. Ebből a szandálból nem találtam online csak barna és fekete példányokat, az enyém pedig mandarin színű. Azon filóztam, hogy lehet, hogy ezt a színt csak a Harrodsban árulták? :D

A cipő után (hiába volt 50%-kal leértékelve) már nem nagyon akartam mást venni, és nem is rágtam át magam a döbbenetes mennyiségű leértékelt ruhán, csak éppen a szélére kukkantottam be, és legnagyobb fájdalmamra ott volt a pureDKNY részleg.
Először egy lenből készült kardigánt szúrtam ki. Láttam már len inget, len nadrágot, de len fonalból készült kardigánt nem. Nagyon érdekes a tapintása, kellemes, puha, lenge. Imádom. Már vagy fél éve ilyen stílusú kardigánt kutatok. Szóval alapdarab!
 A nadrág. A nadrág valami mesés. Viszkóz és selyem. Sajnos úgy belenyúltam, hogy ez az új kollekció része, de annyira de annyira kényelmes volt (és konkrétan 1 nyári gatyám sincs), hogy nyeltem egyet,  és megvettem ezt is. Ha ebben az egy gatyában leszek egész nyáron, akkor legyen úgy, mert baromi szellős, kényelmes, tökéletes, és nem kell állandóan borotválnom a lábamat full simára...(mekkora érv, mi?!)



 Végül de nem utolsó sorban jöjjön a kis csíkos felső, amit ne haragudjatok de a szárítóról lekapva fotóztam le, nem vasaltam ki még. Ő rajta volt a csipogó.
 A fehér Farhi felsőt már mutattam a korábbi bejegyzésben, azt a covent gardennél vettük a Nicole Farhi boltban, a Harrodsban pedig ezeket vásároltam.
Igazából még pár vékonyabb felső, és kész is a nyári full ruhatáram. Nem is kell ennél több.

1 megjegyzés:

  1. Szia.
    Nagyon szépek a babáid *-*
    Lehetne két kérdésem?
    A szem illetve szempilla ragasztásához mit használsz? Illetve, hol lehet vásárolni?
    Köszönöm a segítségedet.
    Mariann

    VálaszTörlés