2013. június 18., kedd

Változások

Hétvégén ezzel a shopping megmozdulással elindult bennem valami. Valami olyasmi, ami után csináltam még egy EGL eladási posztot, és feltettem még egy adag lolita ruhát. A kabátomat is feltettem, de nem áraztam le, annyiért tettem ki, amennyiért megválnék tőle, még nem fáj a veszteség, és ha ennyiért nem viszik el, akkor egyszerűen nem adom el. Ma 7 csomagot adtam fel. Eladtam a kekszes táskám is, de az az igazság hogy annyira kihasználatlan a lolita gardróbom, hogy fáj azt látnom, hogy csak ott lógnak, és hosszú hónapokon keresztül csak ez van. Nincs meet, minimeet, nincs időm se energiám kiöltözni.
Eldöntöttem viszont hogy sminkelek. Sminkelek postára, sminkelek boltba. Kell, ember akarok lenni, lázadok a csoffadt lyukas kardigánok és otthonkák ellen. Fel akarok öltözni. Rendesen.
Nézelődtem a nyári leárazásoknál az online boltokban, és hát mutatok pár gyöngyszemet.



Szeretném magam tartani a "kevés de minőségi" elvhez. Nincs helyem. Nincs helyem 500 pólónak, amiket folyamatosan cserélgetek, kidobálok, megunok. Pár, egyszerű darabra vágyom, amiket sokáig tudok hordani, és kényelmesek és igényesek. És ha évente egy felsőt veszek leértékelésen, akkor egyet veszek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése