2013. július 26., péntek

07.26. Bug megérkezett

Eredetileg a nyári Fairyland eventben szerettem volna egy tan pukifee Vanillát venni, de véletlenül felmentem Think Pink webshop-jába, és megláttam egy Vanilla fullset-et. Amikor még volt a Fairylandnek a fullset-ből más babák beszerzésével foglalkoztam, és most hogy Vanilla van a listám elején, így azt éreztem Ő nekem lett kitéve. Think Pinkkel azóta van egy sor idegeskedésem, de remélem megoldódik, és hétfőn a kimaradt tételek is megérkeznek. Remélem. Most jöjjön a gyerekes dobozbontás. Mindenki bontani akart:

 Tomi hyper gyorsan segített:
 Bogi ellenőrizte az ajándékot, amit Think Pinktől kaptunk:
 Íme a fullset:
 Az űrruha doboza:
 Kinyitottam, majd be is csuktam, hogy senkit ne késztessen a megevésükre:
 Első pillantás, Bogi lefogva:

Autumn tisztára zavarban volt, mert nem számított Bug-ra még, és mivel a barna hajakat még nem rendeltem meg, így Bug Honey (PKF Ante) sötétebb szőke haját kapta kölcsön.
 Bug mellé még rendeltem egy MSD szemüveget, nagyon remélem valakinek jól fog állni... :D

1 megjegyzés:

  1. Annyira édes a Vanilla sculpt! *_* Ha kész lesz Honey festése, lefotózod együtt a három pukifee bogyót? :3 Imádom ezt a vonalat Fairyland-nél, olyan kis cukik és höripofik mindannyian... :D Gratulálok itt is! :)

    VálaszTörlés