2013. július 22., hétfő

Budapesti shopping

15-16-án Szegedről felutaztunk Budapestre, és kicsit kirúgtunk a hámból. Majd a hotelszobánkat is megmutatom, de most jöjjön a kis shopping részleg. Nem vásároltam túl sok dolgot, csak ami igazán hiányzott. Két csodaszép alsóneműt egy RBR rózsaszínű szemfestéket és az évek óta vágyott Creed Love in White parfümöt. Amit végül majdnem nem is vettem meg. De menjünk sorban.
15-én fogorvos után végigsétáltunk az Andrássyn, és véletlenül az egyik kis mellékutcában megpillantottam egy La Perla boltot. Nagyon szeretem ezt a márkát, nem bánom, hogy anno az első La Perla bolt bezárása után megkerestem a tulajt, és a maradék áruból az eredeti ár 10%-ért egy autóbolt melléképületében iszonyat módon bevásároltam. Jó móka volt, nagyon régen volt, de azok a La Perla melltartók, fehérneműk még mindig ugyanolyanok. Természetesen az eredeti árukat még most sem tudnám megfizetni, de a leértékeléseket komálom.
 A Villa Toscana vonallal még nem találkoztam, ez elvileg az idősebb korosztályt célozza meg, de imádom ezt a púder rózsaszín csipkét. A fekete alsó pedig szürke csipkével van kombinálva.
 És akkor jöjjön a Nerolis csomagom. 15-én első körben kértem egy csík illatmintát és a kezemre is kértem, hogy óráról órára le tudjam ellenőrizni az illat változását magamon és a papíron is. Mivel a kedvenc illatom a Coco Mademoiselle, aminek az egyik fejillata a narancs és egyik szív illata a jázmin, így évekkel ezelőtt a Creed Love in White illatát azonosítottam be magamnak, ami lehet az én illatom. Nem tudtam még hogy megveszem-e így a szemfestéket már aznap megvettem. Van egy RBR szemfestékem, már, amit imádok, és mindig is szerettem volna egy rózsaszíneset is. Magyar neve a Neroliban szeszélyes fülemüle, az eredeti angol megnevezése pedig Capricious Nightingale.

 Majd az egész estés szagolgatás után másnap visszamentem a Neroliba. Megemlítettem az eladónak, hogy valószínűleg a jázmin illata ami a legjobban tetszik a parfümben amikor is kicsit lekezelően közölte hogy ebben nincs jázmin. Ez kicsit nem esett jól, még ha nem is volt igazam, ott hagytam egy rakat pénzt, hagyja rám, a vevőnek mindig igaza van, persze nem kezdtem el ott kötözködni, utólag visszakerestem mégiscsak van benne a szívének közepében jázmin. Mindegy is, túl sokat vártam.
Imádom, az én illatom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése