2013. július 25., csütörtök

Júliusi lolimeet BJD fűszerezéssel

Elég zavart voltam aznap, azért plusz 8 kiló az 8 kiló. Egyáltalán nem éreztem azt hogy nekem loliban kéne lennem, és hogy lolimeeten kéne lennem, Pálma mentette meg a napom azzal hogy táncolt velem, bármilyen idiótán is néztünk ki, és ez kicsit feloldotta bennem a feszültségeket.
A Gerlóczyban aludtam azon a hétvégén (írok róla később), és Nana készített pár szép képet még meet előtt:
 Gigi és Bora... szééépek
 Itt még egészen jól nézek ki:
Lolimeeten:
 Ime a bálna:
Minden esetre ez a loli divat arra jó ám, hogy kordában tartsa az embert. A BJD-k mellett iszonyatosan elpuhultam, egy nagy dagadék vagyok, de most már minden héten felveszem a maradék 1 loli szoknyámat, és az majd segít... :D

3 megjegyzés:

  1. Szerintem jól néztél ki, táncolás pedig fogyaszt és energiával tölt el! :D Majd gyakrabban táncolunk :3

    VálaszTörlés
  2. Szerintem meg tökjó nő vagy! :)

    VálaszTörlés