2013. július 29., hétfő

Modes4u csomagbontás

Július 25-én fizettem ki a rendelésem, 54 font fölött rendeltem egy picivel, hogy ingyen postát kapjak. 26-án feladták a csomagom, előtte írtam nekik külön hogy írjanak rá 15 dollárt a csomagra, és ma, azaz 29-én meg is érkezett a dobozkánk. Gyerekszobában bontottam a délelőtti játék közben szóval néha befigyel egy kéz vagy Thomas mozdony...
 Ezek eredetileg ceruzára tehető izék, de kiválóak BJD itatásra is:
 A My only Rilakkuma kollekció eddig a legkedvesebb sorozat amit kiadott a san-x. Még szeretném a plüssöket is, és matricákat is később.
 Piggy Girl bögre biztonságosan becsomagolva:
 Kanál:
 Mi ez a cuki?
 Tányér, apás.
 Deco tape-ek. Nem a fényes fajta.
 Bögre áradat:






 A kis neszesszer részletei:
 Belülről csillagos és Eiffel tornyos:
 A kis üvegek egy YOSD (Tilly) és egy Pukifee (Bug) társaságában.
Bug egy shopping victim azt hiszem:

1 megjegyzés: