2013. augusztus 23., péntek

100percentnature mini csomag

http://www.100percentnature.co.uk nem kimondottan zöld smink webshop. Inkább az élet teljes területét próbálja lefedni. Étrend kiegészítőkkel, csodaszerekkel. Az Inika ásványi szemfestékek révén találtam a boltra. Összességében kisebb cég mint a http://www.beingcontent.com/ vagy a http://www.naturisimo.com/, de szerencsére a szállítási időben ez nem látszik meg. Augusztus 20-án rendeltem meg a csomagot, és ma, azaz augusztus 23-án érkezett meg sima postai csomagként. Sajnos a szállítás itt nem volt ingyen, de mivel az összes Inika cucc le volt árazva 15%-al, így még mindig megérte.
És a fő ok, amiért rátaláltam a boltra. A Naturisimo-s vásárlás után nagyon fellelkesedtem az Inika szemfestékek irányába. Még volt a Lychee és másik két rózsaszínes árnyalat, amit szerettem volna megvenni. Viszont a Lychee-t szerintem kivonják, és már a hivatalos oldalon sincsen fent. Mivel ez az oldal kevesebb sminket ad el, így gondolom itt még beragadt pár darab. Én ennek csak örültem.
 A kis ajándék mintába véletlenül belevágtam, amit végül nem sajnáltam, mert a kukában végezte volna így is úgy is.
 Az összetevők miatt:
 A csomagolás:
 Mindenféle kuponok:
 A lényeg:
 Pink fetish (fényes), Lychee (matt) és Fairy floss (fényes).
 Látszik a Lychee és a Pink Fetish doboza régebbi, a Fairy floss doboza az új fajta design.
 Rúúúúúzs:
 Jó, nem egy Chanel, de legalább használatom :D

 Összetevők:
 Nagyon természetes hatású, zsírosabb állagú mint a Vapour Siren rúzsa, és egy jó fogmosás után is megmarad a szádon, persze a fogkefe nyelére is jut.
 Egy natúr natúr színű szemceruzát izzasztó kihívás volt megtalálni. Sajnos az imádott Chanel ceruzától meg kell válnom, nagyon remélem, hogy lesz olyan szép mint a régi kicsikém. Mielőtt elajándékozom csinálok egy összehasonlítást.

 Lejárat:
 Leszedtem a védőfóliákat, itt szépen látszódnak balról jobbra Lychee, Pink fetish, Fairy floss.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése