2013. augusztus 19., hétfő

A nem létező trench coat nyomában

Néha úgy érzem, soha nem lesz trench-em. Otthon annyira nem is zavart, de itt valahogy kötelező a gumicsizmával együtt. Persze nem kell márkásnak lennie, de ha már Trench, akkor Burberry. Igen bevállalom a sznob picsa jelvényt, de ha esik az eső, és tolod a babakocsit és mellette egy 3,5 évest egyengetsz, akkor az a kabát legyen fasza! A Tomi kabátja ilyen iszonyat vízálló, gumisabb jellegű, dupla zipzár és csat kombinációs, ráhajtós, ilyen hajós kabát jellegű. Amikor neki vettem a Next-ben, magamnak is kerestem, de nem találtam. Tavaly beruháztam egy csinosabb Annie Greenabelle Mac-re, de nemrég Liát választotta helyettem.
A szemfájásom miatt együtt folyok az idővel, szóval nem tudom mikor kezdődött, két hete vagy 3 hete vagy hogyan. Amikor elvittem a gyerekeket orvoshoz oltásra, és konkrétan sz*rrá áztam, a babakocsin védő volt, Tomin a viharkabátja. Rajtam egy fekete pulcsi. Aznap este felkereste a férjem az ebayt. Így kezdődött.
A Burberryn belül a trench coat-ot illetően 3 al márkáról beszélhetünk. A Prorsum, a London és a Brit. A Prorsum prét-á-porter de luxe márka, a legdrágább, a London a középkategóriás (persze a márkán belül, ezek a cuccok is marha drágák), és a Brit a legolcsóbb, anyagban és gyártási helyben is megjelenik a különbség.
Mi egy Brit trench-et néztünk ki (igazából nem én), bézs szín volt megjelölve, az eredeti ár harmadáért, új, taggel, övvel, számlával. Az ebayes képe:
Nem valami gyorsan, de megjött. Kibontottam, és hát ott kezdődött hogy bűzlött a női parfümtől, a nyakánál alapozó csík, belül kívül véletlenszerűen elszórt toll foltok, Öv sehol, tag sehol, pót gombok sehol. Tudom, olcsó húsnak híg a leve, de basszuskulcs ez semmiben nem felelt meg az ebayen leírtaknak.
Ízelítő a galléron található alapozó csíkból:
 Egyik véletlenszerű toll folt:
Próbáltuk az eladóval normálisan felvenni a kapcsolatot, hát Dáriusz nem angol, angolul se tud nagyon, visszaküldtük. Nyomkövetővel. Tegnap megnéztem, Dáriusz feltette újból a kabátot, ugyanazzal az ÚJ szöveggel, és 40 fontért drágábban. Mi pedig csak néztünk, refund sehol. Írtunk neki, mire azt a választ adta, hogy egy hét múlva küldi a pénzt. Nagyon durva, iszonyat mérgesek vagyunk, és így még egy ebayes sem vert át bennünket.
Én nagyon kiborultam, meg is mondtam, hogy nem érdekel ha csak jövőre lesz kabátom, kibírom az idei őszt, leszarom már, de én több ilyen idegeskedésbe nem vagyok hajlandó bele menni. Nekem ez a Brit azért nem a szívem vágya volt, de mivel olcsóbb volt jóval, így úgy voltam vele, hogy ez is megteszi, de igazából nekem megvan a dream trenchem, és az a Kensington névre hallgat.
Múlt héten valamelyik nap rohantam postára, és az utolsó pillanatban az ebay föl dobott nekem egy linket, ami 1 óra múlva lejárt. Megmutattam a férjemnek is gyorsan, egy Kensington, Trench színben, elvileg új (!!), a fotók jó minőségűek voltak, állítólag érettségi ajándék, amit nem akar az illető. Elhittük, és meglicitáltuk, megjegyzem a másik pénz még sehol, tehát már nagyon sokat fizettünk eddig a semmiért. Pénteken kifizettük a kabátot. Az ebayes képei:

Viszont írt tegnap az eladó, hogy holnap feladja, remélem special deliveryvel, és olyan lesz mint a képeken. most itt tartunk. Komolyan kell ez a sok szívás nekem még a szemem mellett...

4 megjegyzés:

  1. .a resulution centerben nyitottatok claimet az elso kabat miatt, ugye?

    VálaszTörlés
  2. Huh, hát ezek után remélem, hogy a második GYÖNYÖRŰ! De a fotón annak is tűnik, óóó!
    És tényleg ám, ebay vagy paypal claim mindenképpen, meg sem érdemli, hogy csak simán refundoljon.

    VálaszTörlés
  3. kitartást!!!!! reméljük jó lesz az "új" kabát :)

    VálaszTörlés
  4. Az ebayes claimet mindenképpen próbáljátok meg! Ha ott nem válaszol az eladó pár napon a belül, a Customer Support dönt az ügyről. Én legutóbb egy szótárral buktam nagyot, az eladó "very good condition"-nel jelölte meg, erre hiányzott belőle vagy száz oldal... Ahogy írtam az ebaynek, hogy vegyék át az ügyet, öt percen belül megérkezett a refund.

    VálaszTörlés